fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרנת טרום בכורה לסרט הישראלי "טור פרידה" ומפגש עם הבמאי והשחקן הראשי

הקרנת טרום בכורה לסרט "טור פרידה" של הבמאי והעיתונאי רוני ניניו יערך בעופר גרנד קניון חיפה. לאחר הקרנת הסרט ייערך מפגש שיח עם הבמאי ועם השחקן דרור קרן על ההתפרקות בחברה הישראלית
כרזה הסרט צילום: יח"צ

ביום חמישי הקרוב (14.03.24) בשעה 19:30 תערך הקרנת טרום בכורה לסרט הישראלי "טור פרידה" ומפגש עם הבמאי והעיתונאי רוני ניניו והשחקן דרור קרן .

המפגש יערך בעופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר בבית הקולנוע הוט סינמה, והוא כולל שיח עם היוצר רוני ניניו והשחקן דרור קרן המשחק את התפקיד הראשי בסרט על  התפרקות החברה הישראלית.

תקציר הסרט: סרט מרגש המגולל את סיפורו של כרמי, עיתונאי תל אביבי, הנקרע בין חיי האהבה והמשפחה המתפוררת שלו, הדאגה לבתו היוצאת להפגנת בלפור והניתוק שנכפה עליו מבנו האוטיסט. במקביל, ברקע שהולך והנצבע בצבעים סוערים ומאיימים והוא נחשף למסע השנאה התוקפני המתנהל מולו בשל כתיבתו העיתונאית. החברה הרותחת סביבו מאיימת על שלוות חייו. שתי עלילות מתחככות זו בזו, האחת משפיעה על האחרת והיא גם משל על מקבילתה. כל מה שמתרחש במשפחת כרמי הוא בבואה של התפרקות החברה הישראלית ואולי יש בה גם תקווה.

הבמאי והעיתונאי רוני ניניו, זכה בפרסים רבים והיה שותף ליצירת דרמות מוכרות כמו "מרחק נגיעה", "עבודה ערבית", "לתפוס את השמיים ועוד. כמו כן, הוא היה מנהל מחלקת הדרמה בחברת קשת וחלק מיצירותיו גם נמכרו לפורמטים בינלאומיים.

בשנת 2021 זכה רוני ניניו בפרס לאמנים ותיקים ע"ש אריק איינשטיין, מטעם משרד התרבות והספורט.

דרור קרן, הוא שחקן תאטרון, קולנוע וטלוויזיה, מדבב, מחזאי ובמאי, זוכה פרס אופיר ופרס האקדמיה לטלוויזיה.

עלות כניסה: 45 ש"ח.

העלות כוללת: הקרנת סרט טרום בכורה + שיח פתוח עם הבימאי והשחקן הראשי.

לוח הזמנים לאירוע:

19:30: התכנסות וכיבוד.

20:00-21:00: הקרנת הסרט "טור פרידה".

21:00: שיח עם הקהל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות