fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המורה של המדינה סוזי מילר סופרייז חוגגת 70

סוזי מילר סופרייז שכיכבה בערוץ החינוכית ולימדה דורות שלמים אנגלית חוזרת עכשיו בתכנית חדשה שעלתה בכל הפלטפורמות והמדיה הרחבה ומופע ענק לילדים עם היללי בכל רחבי הארץ.
סוזי מילר | צילום איציק רובין
סוזי מילר | צילום איציק רובין

סוזי מילר סופרייז חוגגת 70 שנה ו50 שנות קריירה באירוע חד פעמי ומיוחד בהיכל התרבות פתח תקווה ב26.3 ב20:00 לצד אמנים מכל הזמנים מחייה של סוזי.
סוזי שכיכבה בערוץ החינוכית ולימדה דורות שלמים אנגלית חוזרת עכשיו בתכנית חדשה שעלתה בכל הפלטפורמות והמדיה הרחבה ומופע ענק לילדים עם היללי בכל רחבי הארץ.

איך מתחזקים קריירה 50 שנה?
אני חושבת שצריך לזכור כל בוקר את המהות, את השליחות ולהיות בהודיה ושמחה ולהבין שאני גם מלמדת וגם משמחת את כולם.

איך הנכדים והילדים שלך מגיבים כשרואים אותך בהופעות כעת שוב?
חלקם דתיים ובאים להופעות ומאוד נהנים ושמחים והם נותנים לי את הכוח להמשיך עוד ועוד.

איך נוצר החיבור עם היללי בכל זאת הפכתן לצמד בנות שבשנה האחרונה הפכתן ברגע לכוכבות ילדים הכי מדוברות בתעשיית הילדים?

נפגשנו במקרה באולפן של יאיר סתווי וישר נוצר קליק ואז נפגשנו וזה קרה ישר יצרנו מותג מדהים ביחד עם לילך פרידמן מnmc ועם שלומי סמוכה שמנהל אותנו ועם עופר מנחם שהוא היחצ שלנו. וזה ממש רץ בכל מקופ ומקבלים המון אהבה ובאמת מופיעות בכל מקום ומקבלות מלא תקשורת ואהבה אנשים כל כך זקוקים למופעים חינוכיים שמלמדים אנגלית ועברית וגם מקפיצים ושמחים

איך מרגיש לך בגיל 70 לקפץ מבמה לבמה לרקוד 45 דק?
תראו לפעמים זה כמה מופעים ביום ואני נהנת מכל רגע שרה קופצת רוקדת נהנת מכל רגע נחה בין לבין ויש לנו צוות מדהים שעוטף ודואג לנו.

היית רוצה לעשות פסטיגל?
זה חלום שאני והיללי נעשה פסטיגל שנשתתף וגם שיעשו מחווה לשירים החינוכיים שלי מפעם וזה ממש חלום הלוואי אני מאמינה שזה גם יגיע. זה איכות.

סוזי והיללי משלבות גם שירי ילדים ועכשיו אתן פונות לקהלים נוספים – עם פרויקט מיוחד ליום הזכרון, הרצון להופיע בטקסי זכרון ולבצע שירים כאלה, איך זה הגיע?
אני והילה שתינו זמרות וכמו בלדה זה שיר ששרתי בתקופת האחים והאחיות האמנם הוא שיר אהבה אבל נצרב כשיר זיכרון ככ יפה ונוגע ואנחנו מקבלות המון פניות ואנחנו עושות כל מה שאפשר כדי לרגש ובטח יום הזיכרון זה חשוב לי ולהילה במיוחד לתת להעניק למשפחות השכול ולחיילים שלנו.

ב 26/3 יתקיים ערב מחווה מיוחד עם מיטב האמנים לכבודך, ספרי קצת על זה? ועל הקשר שלך עם המשתתפים
אני מרגישה בת 17 בכלל ושמחה כל כך ומתרגשת מאוד זה כבוד גדול בשבילי יהיו שם אמנים שעבדתי איתם כל החיים וחלקם מהלהקה שהייתי חלק ממנה שולי נתן ומוני ארנון ויותן מילר החברים מהאחים והאחיות והילה שהיום אני והיא מופיעות עם מופע הילדים שלנו ומירי אלוני ועופירא גולסקא ויורם רותם שמנחה את האירוע ואני מזמינה את כולם שיבואו לחגוג איתי זה ערב חד פעמי בהיכל התרבות פתח תקווה ב26.3 בניצוחה של אביבה רוזנפלד ואריה ימיני.

מה את מאחלת לעם ישראל ולילדים?
אני מאחלת לעם שלנו שיהיה מאוחד ושמח ולכל הילדים שיהיו בריאים ושמחים ושנזכור כולנו שיש לנו ארץ נהדרת והילדים הם בעצם העתיד של המדינה שלנו.

אני אוהבת את כולכם ומחכה לראות אתכם גם ביום ההולדת שלי וגם במופעים שלי עם היללי בכל רחבי הארץ

 

לינק לאירוע של היום הולדת

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות