fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פייסבוק באה לפגוש אתכם במרכזית המפרץ

משאית הפופ-אפ של פייסבוק תגיע ביום ראשון הקרוב, 24 בנובמבר, למרכזית המפרץ. צוותים של פייסבוק ישראל ישיבו לשאלותיכם ויקיימו הדרכות על מידע וכלים חשובים
פייסבוק מגיעה למרכזית המפרץ | צילום: יח"צ
פייסבוק מגיעה למרכזית המפרץ | צילום: יח"צ

משאית הפופ-אפ של פייסבוק תגיע ביום ראשון הקרוב, 24 בנובמבר, למרכזית המפרץ. צוותים של פייסבוק ישראל ישיבו לשאלות ויקיימו הדרכות על מידע וכלים חשובים. מתחם המשאית יהיה פתוח לקהל הרחב. באותו היום יתקיים בחיפה גם כנס Boost your Business של פייסבוק, ומאות בעלי עסקים, קטנים ובינוניים, ילמדו כיצד לשפר את קידום עסקיהם באמצעות הפייסבוק והאינסטגרם. המשאית תמוקם במרכזית המפרץ בין השעות 19:00-16:00.

צוותים של פייסבוק יפגשו את התושבים ויסבירו להם איך עובד מרכז העזרה של פייסבוק ואינסטגרם ואיך ניתן לפתור באמצעותו בעיות ולשאול שאלות, היכן נמצאים קיצורי הדרך להגדרות הפרטיות של כל משתמש ואיך מדווחים על תוכן לא הולם. במקום תהיה עמדת סטוריז וצוותים של פייסבוק ידריכו את העוברים ושבים וייתנו טיפים לסטוריז קריאטיביים.

מדובר בפרויקט ארצי שיזמו בפייסבוק ישראל ושהושק עם פעילות ראשונה באילת וכעת יתקיים גם בחיפה. במהלך 2020 צפויים להגיע צוותי פייסבוק לערים נוספות ברחבי הארץ.

באותו היום, בשעות הבוקר, תקיים פייסבוק את הכנס Boost your Business  במלון גארדן בחיפה, שם יפגשו מאות בעלי עסקים מקומיים צוותים של פייסבוק ישראל כדי ללמוד כיצד לשפר את קידום עסקיהם באמצעות הפייסבוק והאינסטגרם.

Boost Your Business הוא כנס שמקיימת פייסבוק בכל העולם עבור עסקים קטנים ובינוניים. זהו הכנס הרביעי שמקיימת החברה בישראל, לאחר ההצלחה הגדולה של הכנסים הקודמים בתל אביב, בירושלים ובבאר שבע.

מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "אנחנו מבינים שאנחנו צריכים להיות נגישים ושקופים ולאפשר לכל אחת ואחד לשאול שאלות ולקבל גישה למידע ולכלים חשובים שיאפשרו להם להבין איך עובדת הפלטפורמה, מה הם הכללים להתנהלות נכונה ובטוחה וכיצד לנהל את החשבון הפרטי או העסקי על הצד הטוב ביותר. אנחנו שמחים להגיע לחיפה ומקווים לפגוש כמה שיותר תושבים ובעלי עסקים".

ראשת עיריית חיפה, עינת קליש-רותם: "אני שמחה שהעיר חיפה נבחרה להיות חלק מפרויקט ארצי חשוב של פייסבוק שמטרתו להנגיש את השירות לכלל הציבור. הכלי החשוב הזה, שהפך לאמצעי תקשורת עולמית ומהפכנית, מאפשר גם לי לדבר איתכם, התושבים, ולשמוע אתכם, ללא פילטרים וללא מתווכים. הייתי שמחה לראות את השימוש ברשתות החברתיות מתקדם למקומות חיוביים באופן שמאפשר עשייה, צמיחה וחיבורים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות