fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עולם הכדורסל באבל: הכדורסלן שנמלט משבי חמאס, נהרג בשוגג על ידי צה"ל

טרגדיה: יותם חיים ז"ל, היה כדורסלן בקבוצת הפועל אשכול. הוא נחטף מביתו בכפר עזה ב-7 באוקטובר והוחזק בעזה על ידי ארגון הטרור חמאס. לאחר שהצליח להימלט, הוא נורה בשוגג על ידי כוחות צה"ל שפועלים ברצועת עזה
יותם חיים ז"ל עם אימו איריס צילום: באדיבות המשפחה

מלחמת חרבות ברזל ממשיכה להכות בעולם הספורט, כשלא מעט ספורטאים שילמו בחייהם במהלך הלחימה. חלקם נרצחו בטבח הנורא שאירע ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס וחלקם נהרגו במהלך פעילות מבצעית בהגנת המולדת בעודם במדים. אחת הטרגדיות הקשות נחשפה ביום שישי על ידי צה"ל עם הפרסום שאחד החטופים שהצליחו להימלט משבי ארגון הטרור חמאס ונהרג בסוף השבוע בשוגג מירי חיילי צה"ל, היה יותם חיים ז"ל, תושב כפר עזה וכדורסלן בקבוצת הפועל אשכול ממחוז נגב בליגה ב'.

ביום חמישי עוד הספיקה משפחתו להשתתף במשחק כדורסל שנערך על ידי איגוד הכדורסל, בסימן קריאה לשחרור החטופים שנותרו שבויים בעזה. המשחק היה בין כדורסלנים תושבי יישובי עוטף עזה לבין נבחרת שהורכבה מכדורסלנים ותיקים.

אביו של יותם חיים ז"ל, רביב, סיפר: "יותם החל לשחק כדורסל בגיל 14 והתרגש מכל משחק. הוא היה מתמודד נפש והכדורסל היה אחת התרופות הכי טובות שיש". במקביל להיותו שחקן כדורסל, הוא גם היה מתופף בלהקה.

יותם חיים, בן 28, נחטף מביתו שבכפר עזה ב-7 באוקטובר. לפני חטיפתו עוד הספיק לדבר עם אימו, איריס, בטלפון ועדכן אותה בעובדה שיש מחבלים בקיבוץ וכשהם פרצו לביתו. הוא גם תיעד את עצמו מתופף בממ"ד וצילם חברי קיבוץ נמלטים ממתקפת הטרור.

איגוד הכדורסל פרסם הודעת אבל על מותו של יותם חיים ז"ל: "אנו משתתפים בצערה של משפחת חיים על מות בנם, יותם ז"ל, שחקנה של הפועל אשכול, שנהרג ברצועת עזה ומחבקים את משפחתו. יהי זכרו ברוך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות