fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד ענף ספורט ישראלי שמשלם את מחיר המלחמה

איגוד ההוקי קרח הבינלאומי הודיע לישראל כי היא מורחקת מכל פעילות בזירה הבינלאומית בשל "סיבות ביטחוניות". איגוד ההוקי קרח הישראלי: "החלטה שנגועה באנטישמיות ומעניקה גיבוי לטרור". יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד: "נילחם נגד ההחלטה ולא ניתן להדרה הזאת לקרות"
מורחקים מסיבות ביטחוניות. הוקי קרח בישראל צילום: מועדון מעלות

איגוד ההוקי קרח הבינלאומי החליטה להרחיק את ישראל מכל התחרויות הבינלאומיות על רקע מלחמת חרבות ברזל. באיגוד העולמי טוענים כי הסיבה להרחקה היא מטעמים ביטחוניים.

"החלטנו להרחיק את ישראל עד שנוכל להבטיח את שלום המשתתפים במשחקים שלה נגד נבחרות וקבוצות יריבות", נאמר בהודעת איגוד ההוקי קרח הבינלאומי, "ההחלטה התקבלה לאחר לבטים רבים ואחרי שבוצעה הערכת סיכונים".

באיגוד ההוקי קרח הישראלי, החליטו לא לוותר ובאמצעות עו"ד דליה בושינסקי ובגיבוי מלא של הוועד האולימפי בישראל, הוגשה תביעה לבית הדין לבוררות ספורט כנגד איגוד ההוקי הבינלאומי, בניסיון לשנות את ההחלטה ולהחזיר את ישראל למסלול התחרויות.

באיגוד ההוקי קרח הישראלי זועמים ומאשימים שמדובר בהחלטה אנטישמית אשר מעניקה גיבוי לטרור.
"ההחלטה של איגוד ההוקי קרח הבינלאומי להדיר את ישראל מתחרויות בינלאומיות היא צעד חריג שאינו עומד באף סטנדרט בינלאומי ספורטיבי ואף עומד בסתירה מוחלטת לערכים האולימפיים. בהחלטתו, הוא מעניק גיבוי לטרור ולטבח בילדים ובילדות, ובקשישים ששהו במיטתם, בבתיהם".
יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד: "בחודש האחרון, אני וגילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי, מעורבים בשיחות רבות עם האיגוד הבינלאומי להוקי קרח לצד האיגוד הישראלי. לדאבוני, אנו עדים להחלטה תקדימית ומסוכנת עם ניחוח רע של אנטישמיות בכסות של ביטחון הספורטאים. בשיחות אישיות שערכתי עם יו"ר ההתאחדות הבינלאומית נוכחתי בחוסר שקיפות ואטימות מאכזבת שמונעת מאג'נדה חבויה שאין לה מקום בספורט העולמי. הוועד האולימפי הבינלאומי מודע ותומך בעמדתנו. אנו נילחם נגד ההחלטה ולא נאפשר להדרה הזאת לקרות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות