fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סנסציה: הטניסאי הטוב בעולם הפסיד בחצי גמר טורניר הגראנד סלאם

נובאק ג'וקוביץ', שחתום על רצף של 24 זכיות בטורניר גראנד סלאם ונחשב לטניסאי הגדול בכל הזמנים, הודח במפתיע כבר שלב חצי הגמר על ידי יאניק סינר מאיטליה
הדחה מפתיעה. נובאק ג'וקוביץ' צילומים: רויטרס

נובאק ג'וקוביץ', הטניסאי הסרבי הכי גדול בהיסטוריה, הפסיד ליאניק סינר (22) האיטלקי, 3:1, והודח בשלב חצי גמר הגרנד סלאם באוסטרליה.

מדובר באחת ההפתעות הגדולות אי פעם בטניס העולמי.

סינר, שמדורג רביעי בעולם, פתח את המפגש מול הטניסאי האגדי בניצחון מוחץ, 1:6. גם במערכה השנייה המשיך סינר להפגין יכולת גבוהה וניצח, 2:6. אחרי שהתקשה שתי המערכות הראשונות וביצע 29 טעויות שהובילו לנקודות ליריבו האיטלקי, ג'וקוביץ' עוד הפגין סימני התאוששות במערכה השלישית, אותה ניצח בקושי רב, 6:7. כולם כבר החלו לדבר על האופי של ג'וקוביץ' ועל הווינריות אותה הפגין לאורך הקריירה הארוכה, אבל את סינר זה לא הלחיץ. המערכה הרביעית הייתה שוב בשליטה של סינר, שניצח, 3:6, הניצחון הגדול ביותר בקריירה שלו. עבור סינר, זוהי גם הפעם הראשונה בקריירה שהוא מעפיל לגמר טורניר הגרנד סלאם.

הניצחון הכי גדול בקריירה. יאניק סינר חוגג

ג'וקוביץ' נחשב למלך הבלתי מעורער של אליפות אוסטרליה ויש לו רצף מרשים של 24 זכיות בטורניר גראנד סלאם.

הגיבור החדש של הטניס העולמי, יאניק סינר, סיכם: "היה משחק מאוד קשה. התחלתי טוב עם ניצחונות בשתי המערכות הראשונות, אבל במערכה השלישית עשיתי טעות בשובר שוויון והפסדתי. במערכה הרביעית שוב הרגשתי שהדברים הולכים לי טוב. חיכיתי בקוצר רוח להתמודדות הזו. נובאק הוא שחקן שאפשר ללמוד ממנו הרבה. אני אסיר תודה על האהבה והתמיכה של הקהל ושל כולם, לא רק באיטליה, אלא גם פה, באוסטרליה".

נובאק ג'וקוביץ', לא חסך ביקורת מעצמו ובסיכום ההפסד וההדחה, אמר: "אני בהלם מהרמה שהפגנתי במשחק. לא הייתי אפילו קרוב לרמה שלי ולא שיחקתי טוב. האמת, קצת הופתעתי מהרמה ששיחקתי. אני תמיד מצפה מעצמי ליותר. זה היה אחד ממשחקי הגראנד סלאם הגרועים שלי אי פעם. זאת לא הרגשה טובה להפסיד, וכל הקרדיט מגיע ליאניק סינר שעשה הכל טוב, בכל היבט של המשחק. אני רוצה לברך אותו על משחק נהדר ומגיע לו להיות בגמר. הוא מהיר ומדויק והשתפר גם בחלק המנטלי. הוא תמיד היה רגוע, אבל התקשה לנצח משחקים גדולים. עכשיו זה השתנה. הוא בדרך הנכונה לזכות בתואר ראשון בקריירה. הרצף שלי היה צריך להסתיים יום אחד ואלה תחושות לא מוכרות לי. הפסדתי לשחקן שיש לו סיכוי לזכות בתואר. אני לא חושב שזאת תחילת הסוף. הראש שלי עדיין סוער. אתן לרגשות שלי להירגע קצת ואמשיך הלאה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות