fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקדמות יורו 2024: ניצחון שני רצוף לנבחרת ישראל

נבחרת ישראל שוב התקשתה מול נבחרת חלשה, אנדורה, אבל הצליחה לסיים את המפגש עמה עם ניצחון דחוק, 1:2. היה זה משחק 19 רצוף שנבחרת ישראל סופגת שער. וגם: מה גרם לקשר מוחמד אבו פאני לרדת מהמגרש כשהוא על סף בכי?
שער בכורה בנבחרת ישראל. רז שלמה צילום: מסך, ערוץ 5

נבחרת ישראל רשמה ניצחון שני רצוף בשלב הבתים של משחקי יורו 2024, אחרי שגברה על נבחרת אנדורה, 1:2.

שוב זה הלך קשה ועוד נגד אחת הנבחרות החלשות בבית.

ישראל התקשתה לפצח את ההגנה הצפופה של אנדורה ורק בדקה ה-42 הצליחה לפרוץ את השער. הבלם רז שלמה, השתלט על כדור שמסר לו נטע לביא ומ-20 מ' בעט כדור חזק ומדויק לרשת, 0:1. היה זה שער בכורה בנבחרת ישראל לבלם הישראלי. אבל היתרון החזיק מעמד 10 דקות בלבד. בדקה ה-52 שגה כובש השער רז שלמה כשהחזיר כדור חלש לאחור וחלוץ נבחרת אנדורה ניצל זאת כדי לגלגל מקרוב פנימה, 1:1. היה זה משחקה ה-19 של נבחרת ישראל שבו היא סופגת שער ולא משנה מי הנבחרת היריבה. בדקה ה-62 ישראל חזרה לחייך כשמנור סולומון, במבצע אישי, חתך בהגנת אנדורה ומתוך הרחבה בעט כדור מדויק לרשת העליונה, 1:2 לישראל. היתרון נשמר עד לסיום והעלה את מאזנה של ישראל ל-7 נקודות.

נבחרת שוויץ, שאיבדה נקודות ראשונות אחרי שסיימה את מפגשה הביתי נגד נבחרת רומניה בתיקו, 2:2, ממשיכה להוביל בראש הבית עם 10 נקודות. רומניה במקום השני עם 8 נקודות.

המאמן אלון חזן: "לא שיחקנו טוב, בעיקר במחצית הראשונה. במחצית השנייה השחקנים ידעו להרים את עצמם ועשינו את זה. ידעתי שאנדורה לא תוכל לסכן אותנו ממש אלא אם נטעה. טעויות הן חלק מהמשחק. העיקר שידענו לחזור לעצמנו. המטרה היא לשחק טוב יותר, גם נגד קבוצות שמשחקות במערך צפוף, ולקחת נקודות".

במחזור הבא, שיהיה רק בחודש ספטמבר, תצא נבחרת ישראל למפגש חוץ נגד נבחרת רומניה בקרב ישיר על המקום השני.

במהלך המשחק ספג קשרה של הנבחרת מוחמד אבו פאני, קריאות בוז מקומץ אוהדים בטדי וחלקם אף שרו לו "אבו פאני מת" וכינו אותו "מחבל". השחקן, שלאחרונה עזב את מכבי חיפה וחתם בשורות קבוצת פרנצווארוש מהונגריה, ירד מהדשא כשהוא על סף בכי. מאמן הנבחרת אלון חזן וקפטן נבחרת ישראל אלי דסה, גינו בחריפות את הקריאות נגד אבו פאני ובחדר ההלבשה ניגשו אליו, חיבקו אותו ועודדו את רוחו.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות