fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מונדיאל 2022: החלום של מרוקו נגמר, צרפת עלתה לגמר

מסעה הקסום של נבחרת מרוקו במונדיאל והפנטזיה להיות הקבוצה הערבית הראשונה שזוכה בגביע העולם נופץ אמש אחרי שבחצי הגמר היא נכנעה לנבחרת צרפת, 2:0. ביום ראשון, הגמר הגדול: ארגנטינה נגד צרפת, שבה גם יוכרע מי הגדול מכולם בעת הנוכחית: אמבפה או מסי?
תיאו הרננדס מצרפת מכניע את שוער מרוקו צילום: מסך, כאן 11

צרפת – מרוקו, 0:2 

נבחרת צרפת, אלופת העולם, העפילה בפעם השנייה ברציפות לגמר גביע העולם אחרי שגברה בחצי הגמר על הפתעת הטורניר, נבחרת מרוקו, 0:2. כעת, משחק אחד בלבד מפריד בין צרפת לבין זכייה שנייה ברציפות בטורניר הכדורגל הגדול בעולם. רק נבחרת אחת עשתה את זה קודם, ברזיל ב-1962.

מרוקו, שלא ספגה שער (מלבד שער עצמי אחד) בכל משחקיה בטורניר, ספגה את השער הראשון כבר בדקה החמישית. אנטואן גריזמן, פרץ באגף ימין, הוציא רוחב, הגנת מרוקו התקשתה בהרחקת הכדור ותיאו הרננדס, היה שם כדי לבעוט את הכדור לרשת, 0:1 לצרפת.

בדקה ה-80 סגרה צרפת עניין, כשקולו מואני כבש את השני וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לצרפת. מרוקו, שעצם העפלתה לשלב כל כך גבוה חולל היסטוריה וגרם לגאווה ולשמחה גדולה בעולם הערבי, תסתפק בהמון מחמאות על הופעה הרואית ובלתי נשכחת. ורגע, יש לה עוד משחק אחד, נגד קרואטיה, במאבק על המקום השלישי.

שיא נוסף שנשבר במונדיאל הזה היה של שוער נבחרת הטריקולור הוגו לוריס, שערך את הופעתו ה-19 בגביע העולם, ובכך השתווה לשיאו של שוער נבחרת גרמניה מנואל נוייר. השוער הצרפתי עשוי לשבור את השיא אם ישחק גם במשחק הבא.

כעת, כל העיניים נשואות ליום ראשון הקרוב (18 בדצמבר) לגמר הגדול שיפגיש את נבחרות צרפת וארגנטינה ולקרב מסקרן בין שניים מגדולי השחקנים כיום: קיליאן אמבפה מצרפת וליונל מסי מארגנטינה, שאגב משתפים יחד פעולה במדי קבוצת פריז סן ז'רמן.

השקיטו את הטלפונים, קררו את הבירות, ארגנו נשנושים ויאללה, בציפייה לעוד ערב כדורגל מלהיב.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן* 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות