fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחווה המרגשת של הספורטאית הישראלית: זכתה בגביע אירופה והניפה דגל של חטיבת גבעתי

הספורטאית הצעירה מהמרכז לאומנויות לחימה של דוד רמון, עלתה לזירה כשהיא עטופה בדגך ישראל ובדגל חטיבת גבעתי והקדישה את הזכייה לכל החללים שנפלו במלחמה
בהצדעה לנופלים. דניז סרבריאנקוב מקדישה את זכייתה לחיילי צה"ל צילום: באדיבות דוד רמון

דניז סרבריאנקוב (15) מהמרכז לאמנויות לחימה של דוד רמון במעלות, זכתה במקום הראשון בתחרות סבב גביע אירופה שנערכה באתונה, יוון.

סרבריאנקוב, שהתמודדה בקטגורית נערות עלתה לזירה כשהיא עטופה בדגל ישראל ובדגל חטיבת גבעתי, והקדישה את זכייתה לזכרו של ניקולס ברגר ז"ל, לוחם בחטיבת גבעתי שנפל במהלך הלחימה בעזה ולזכרם של כל החללים שנפלו מאז מתקפת הטרור של ארגון חמאס ב-7 באוקטובר.

המחווה של סרבריאנקוב, תלמידה בבית הספר אורט מעלות, זכתה לתגובות רבות. מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, שוחחה עם הספורטאית הצעירה המצטיינת, בירכה אותה על זכייתה ובעיקר התייחסה למחווה המרגשת שבה בחרה סרבריאנקוב לחגוג את הישגה. ד"ר שמחון: "אנו גאים בדניז על זכייה ועל ההישג המרשים. דניז מדהימה גם בשל המאמצים הרבים וההשקעה בספורט וגם על המחווה המרגשת לזכרו של החייל הגיבור ניקולס ברגר ז"ל. אנו גאים בה".

קרולינה צ'ורני (12), גם היא מהמרכז לאומנויות לחימה של דוד רמון, רשמה הישג נפלא כשסיימה במקום הראשון בקטגורית בנות לגילאי 12 ומקום שלישי בקטגורית בנות.

מיה למצב הגיעה למקום השלישי בקטגורית בנות גילאי 14.

מי שהוביל את הקבוצה בתחרות היה המאמן והשופט הבכיר הבינלאומי, דוד רמון.

מנהל העמותה לספורט הישגי עידן כפיר, בירך את המאמן ואת החניכות הצעירות על הישגיהן ועל זכייתן בתחרות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות