fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: נבחרת ישראל עד גיל 20 העפילה לפלייאוף מוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת הישראלית סיימה במקום השלישי בטורניר שלב הבתים ותתמודד בחודש אפריל על העפלה לאליפות אירופה. המאמן נועם כץ: "גאה בשחקנים שהגיעו מחויבים והפגינו בגרות ואופי"
קרובים לאליפות אירופה. נבחרת הכדורעף של שיראל עד גיל 20 צילום: איגוד הכדורעף

נבחרת הגברים בכדורעף עד גיל 20 בהובלת המאמן נועם כץ, רשמה הישג גדול במסגרת מוקדמות אליפות אירופה שנערכה בסלובקיה, לאחר שזכתה במדליית ארד והבטיחה את עלייתה לשלב הבא, שיתקיים בחודש אפריל. שם היא תתמודד עם נבחרות נוספות על העלייה לאליפות אירופה שתיערך בקיץ הקרוב.

בטורניר המוקדמות השתתפו 8 קבוצות שחולקו ל-2 בתים. ישראל הוגרלה לבית אחד יחד עם נבחרות קרואטיה, סלובניה וסלובקיה. הנבחרת הראשונה העפילה ישירות לאליפות אירופה בעוד הנבחרת שסיימה במקום השני עוברת להתמודד בשלב הבא.

הנבחרת פתחה את הטורניר עם ניצחון על נבחרת לוקסמבורג, 0:3, הפסד לנבחרת קרואטיה, 3:0, וניצחון על סלובקיה, 0:3 (15:25, 14:25, 19:25).

במשחק המכריע גברה ישראל על נבחרת קרואטיה, 0:3 (15:25, 19:25, 19:25).

מאמן הנבחרת נועם כץ: "מדובר בהישג מצוין לנבחרת שלנו מול נבחרת טובה שנהנתה מאווירה ביתית. הנבחרת התקדמה ממשחק למשחק והצליחה להעצים את היתרונות. אני גאה בשחקנים שהיו מחויבים והפגינו בגרות, אחריות ואופי, ומגיע להם לזכות במקום שלישי בטורניר עם נבחרות מצוינות ורמה גבוהה. העלייה הזאת מוקדשת למארק רורה, שחקן שלנו שנפצע ולא יצא לטורניר, אבל הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהנבחרת. המטרה הבאה היא להגיע הכי מוכנים שאפשר לטורניר באפריל בתקווה להעפיל לאליפות אירופה".
יושבת ראש איגוד הכדורעף, רינה דור: "הישג נפלא. המטרה הייתה לעלות לשלב הבא ועמדנו בה, למרות העובדה שאחד השחקנים המצטיינים שלנו, מארק רורה, נפצע ולא יצא למוקדמות. עכשיו צריך לעבוד כדי לעמוד בכבוד גם בשלב הבא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות