fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הישג ענק לנבחרת ישראל עד גיל 20 במוקדמות אליפות אירופה

נבחרת ישראל עד גיל 20 בכדורעף בהובלת המאמן נועם כץ, הבטיחה את מקומה באליפות אירופה שתיערך בקיץ הקרוב, אחרי היעדרות של 28 שנים. יו"ר איגוד הכדורעף, רינה דור: "הכדורעף הישראלי חי, נושם ופורח"
הישג גדול. נבחרת הכדורעף של ישראל עד גיל 20 צילום: איגוד הכדורעף

נבחרת ישראל עד גיל 20 בכדורעף, רשמה הישג ספורטיבי אדיר כשהעפילה לאליפות אירופה בכדורעף, לראשונה מזה 28 שנה. הפעם האחרונה שהנבחרת עד גיל 20 השתתפה באליפות אירופה הייתה בשנת 1996.

במשחקי המוקדמות הוגרלה נבחרת ישראל לבית אחד יחד עם נבחרות מונטנגרו, איטליה ונורבגיה. הנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית עולה אוטומטית לאליפות אירופה בעוד 3 הסגניות הטובות ביותר מבין חמשת הבתים, עולות גם הן.

הנבחרת, בהובלת המאמן נועם כץ, פתחה את המוקדמות בניצחון חלק על הנבחרת המאחרת, מונטנגרו, 0:3 (18:25, 10:25, 20:25).

המצטיינים במשחק הזה היו שי ליברמן עם 17 נק', מארק רורה עם 11 נק' ומור מרטן וליאור קופליביץ' עם 8 נק' כ"א.

המשחק השני, נגד נבחרת איטליה, היה צמוד יותר והסתיים בניצחון ישראלי, 2:3 (17:25, 25:22, 20:25, 26:24, 13:15). במשחק הזה הצטיינו שי ליברמן עם 26 נק' ומארק רורה עם 24 נק'.

במשחק השלישי הפסידה ישראל לנבחרת נורבגיה, 3:2 (25:18, 25:23, 15:25, 17:25, 15:13).

למרות ההפסד, ישראל סיימה במקום השני ועם מאזן חיובי שמעלה אותה לאליפות אירופה.

סגל הנבחר כולל את השחקנים: יובל טלמור, שי ליברמן, עמי דוידסון, ערן הלחמי, רביד אלפסי, לירון טלמור, מארק רורה, ליאור קופילביץ', יובל צ'נסקי, עומרי אלון, מור מרטן, ניקיטה מרון.
מאמן הנבחרת הוא כאמור נועם כץ, עוזרי המאמן עם עומר מרשנסקי ואלכס שאפרנוביץ', הפיזיותרפיסט אריאל הילמן, מנהל המשלחת הוא שוקי פרנקל.

אליפות אירופה בכדורעף עד גיל 20 תיערך בקיץ הקרוב ביוון וסרביה.

יו"ר איגוד הכדורעף, רינה דור: "הנבחרת הביאה לנו שמחה רבה, בעיקר בימים לא פשוטים שאנחנו חווים בתקופה האחרונה. אנחנו גאים במאמן נועם כץ, בשחקנים ובכל הצוות המקצועי והניהולי. ההישג הזה הוסיף לנו קצת צבע לחיים והמון תקווה בלב. הכדורעף הישראלי חי, נושם ופורח. אנחנו מביטים כרגע במלוא המרץ והריכוז לאליפות אירופה וסומכים על השחקנים שלנו שידעו לעשות את העבודה ולהביא הישגים וכבוד גם באליפות אירופה".

קפטן הנבחרת, שי ליברמן: "עשינו את זה סוף סוף ועלינו לאליפות אירופה אחרי הרבה מאוד שנים. אני גאה בחבריי ובכל הצוות מסביב שמלווה אותנו. אני שמח ומתרגש לייצג ביחד עם כולם את ישראל".

המאמן נועם כץ, שממשיך לשמור על צניעות גם לאחר ההישג הגדול, התראיין לפני משחקי המוקדמות ואמר: "אנחנו נוסעים למשחקי המוקדמות עם אמונה בכוחנו. עשינו הכנה קצרה שבה ניסינו לגבש שוב את הנבחרת ולחזור על שיטת המשחק שלנו. כל הנבחרות שהעפילו לשלב הזה הן נבחרות טובות ונצטרך להיות במיטבנו כדי להצליח. יש לנו נבחרת טובה עם שחקנים מחויבים ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחקים".

אז הנבחרת אכן עמדה במשימה, הייתה במיטבה, הפגינה מחויבות ורצון עז וגם הצליחה. שאפו למאמן נועם כץ, לשחקנים ולכל הסובבים את הנבחרת. אל אל ישראל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות