fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף גברים רבע גמר גביע המדינה : קרית אתא הפסידה למעפיל

אתמול יצאה הפועל עירוני קרית אתא למשחק חוץ קשה במסגרת רבע גמר גביע המדינה מול המעפיל ונכנעה לקבוצה של המאמן בר נצר.
נעצרו ברבע הגמר. עירוני קרית אתא במחזור הקודם נגד ק.ק ת"א | צילום: העמותה לקידום כדורעף אתא | צילום: העמותה לקידום הכדורעף קרית אתא
נעצרו ברבע הגמר. עירוני קרית אתא במחזור הקודם נגד ק.ק ת"א | צילום: העמותה לקידום כדורעף אתא | צילום: העמותה לקידום הכדורעף קרית אתא

הפועל עירוני קרית אתא התארחה אתמול(שלישי) באולם ספורט מנשה למשחק מול הפועל המעפיל עמק חפר/מנשה במסגרת גביע המדינה, אחרי יום לא מוצלח של השחקנים של אבי הולצמן הם הפסידו 1:3 (16:25, 25:23, 23:25, 17:25)

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה המעפיל מצליחה לנצח את קרית אתא במאבק דרמטי. את המערכה הראשונה ניצחה המעפיל, המערכה השניה היתה צמודה אבל הלכה למעפיל בסופו של דבר, במערכה השלישית התעורר שחקני קרית אתא אבל המערכה הרביעית היתה אופרה אחרת לגמרי והלכה למעפיל בדרך למקום בחצי הגמר בשבוע הבא.

מישה וולינסקי (37% בהתקפה, 2 חסימות ו-3 אייסים) הוביל את  הפועל המעפיל/מנשה/עמק-חפר עם 22 נקודות. אחוז הקבלה הקבוצתי 62%, ואחוז ההתקפה 44%, חסמו 9 כדורים (4 מתוכם של אופק חזן), השיגו 4 אייסים וסיימו עם 21 טעויות כלליות במשחק (11 ממכת הפתיחה, 3 בקבלה ו-7 בהתקפה).
אנדריי קוואלינקה (54% בקבלה, 41% בהתקפה, 4 חסימות ואייס) הוביל את הפועל עירוני קרית אתא עם 20 נקודות. הקבוצה סיימה עם 51% בקבלה, 37% בהתקפה, חסמו 11 כדורים, השיגו 3 אייסים וביצעו 33! טעויות כלליות במשחק (13 בסרב, 4 בקבלה, 17 בהתקפה).

זוהר בר נצר, מאמן המעפיל, אמר בסיום: "כל הכבוד לשחקנים שלאחר הפסד במערכה הרביעית ידעו להרים את הקבוצה לניצחון. ענבר שחר ניהל את המשחק מצוין".

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות