fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: מליגת המכללות בארה"ב לעירוני גשם נהריה

עירוני גשם נהריה הולכת ומתקרבת להשלמת סגל שחקניה לעונה הקרובה. השבוע צירפה הקבוצה 3 שחקנים חדשים נוספים, אחד מהם הוא עמרי וורטיצקי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת ספרינג היל מליגת המכללות בארצות הברית
וולקאם. עמרי וורטיצקי

עירוני גשם נהריה ממשיכה לעבות את סגל שחקניה עם צירופם של 3 שחקנים חדשים: יהונתן ים, עמרי וורטיצקי ועמרי פישמן.

יהונתן ים (24, 1.82 מ'), שיחק בעונה שעברה במדי אגודת ספורט רמת השרון מהליגה הלאומית והעמיד ממוצעים של 5.5 נקודות, 2.5 כדורים חוזרים ו-3.2 אסיסטים במשחק. עמרי פישמן (19, 1.78 מ'), גדל במחלקת הנוער של נהריה, ובעונה שעברה היה בסגל הקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה מליגת העל. הדמות המסקרנת ביותר היא של עמרי וורטיצקי (22, 1.99 מ'), שמגיע ממכללת ספרינג היל מליגת המכללות בארצות הברית. בעונה שעברה הוא רשם ממוצעים של 5.7 נקודות ו-3 כדורים חוזרים במשחק.

המאמן דוד אלהרר: "אני שמח מאוד שהצלחנו להחתים כישרון התקפי כמו יהונתן ים. מתחילת הקיץ רצינו אותו והגעתו משלימה לנו את הפאזל שאנחנו בונים. וורטיצקי מגיע אלינו אחרי שצבר ניסיון של שנה בליגת המכללות. הוא שחקן פיזי עם יכולת קליעה מצוינת. עמרי פישמן הוא כישרון מקומי שצמח פה בנהריה. הוא שחקן קשוח עם הבנת משחק גבוהה ואני בטוח ביכולתו להשתלב אצלנו".

נזכיר, שבקבוצה כבר חתומים השחקנים הבאים: אלי אבייב, בן אונצ'ה, עומר טל, דולב דרפיץ', עמית ראובן, קית' ברקסטון, טמידאיו יוסוף, נועם פוקס ובר רוטשטיין.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות