fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: למרות היכולת הטובה, הפסד נוסף למכבי קרית מוצקין

מכבי קרית מוצקין אירחה את הפועל ראשל"צ, ובתום מותחן צמוד רשמה הפסד נוסף העונה. ביום שני במשחק מול מ.כ יובלים חולון היא תנסה לעלות שוב על מסלול הניצחונות
ינסו להגיע לפלייאוף. מכבי קרית מוצקין | צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
ינסו להגיע לפלייאוף. מכבי קרית מוצקין | צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי קרית מוצקין אירחה ביום שישי האחרון באולם גושן את הפועל ראשל"צ מצמרת הליגה. אחרי משחק צמוד של חניכיו של ניר חלימה, הם נכנעו – 35:33 (16:17)

המותחן האדיר באולם גושן בקלות מאוד יכול היה להסתיים עם הפסד שני העונה של האדומים מעיר היין. אולם, הם ידעו שעליהם להישאר צמודים לרמת השרון המוליכה ואסור להם למעוד, אך הפעם זה היה הרבה יותר קשה מהמשחקים האחרונים שלהם.

החבורה של עידן מימון פתחה עם יתרון 2:6, אך ריצה של מכבי קרית מוצקין החזירה אותה לעניינים, ובהמשך היא אף הפכה את התוצאה ל-7:8 מימון לקח פסק זמן. מכאן ואילך המשחק נשאר צמוד עד לסיום, כאשר מוצקין ירדה להפסקת המחצית ביתרון, כשלאחר מכן אף קבוצה לא הצליחה לייצר פער של יותר משער אחד או שניים.

היתרון נע מצד לצד פעם אחר פעם, ולקראת הדקות האחרונות האדומים הצליחו לשמור על יתרון של שער אחד עם 30:31. בהמשך היתרון גדל ל-32:34, שתי דקות לסיום, ומשם חניכיו של ניר חלימה, כבר לא הצליחו לחזור.

8 שערים של אופק תורג'מן ו-7 של אלכס בושיץ' לא הספיקו למכבי קרית מוצקין, שלמרות יכולת טובה במהלך המשחק, רושמת הפסד נוסף העונה.

ביום שני, 20:00, תארח מכבי קרית מוצקין באולם בגושן את מ.כ יובלים חולון. אחרי היכולת הטובה במשחק האחרון, מוצקין תנסה לחזור למסלול הניצחונות ולרשום את ניצחונה השלישי העונה שיעזור לה במאבקים על הפלייאוף העליון.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות