fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: נקבעו מפגשי חצי גמר גביע המדינה

אחרי ההפתעות בשלב רבע הגמר והדחתן של שתי הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי, נקבע כי הפועל באר שבע תפגוש את מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה תפגוש את נציגת הליגה הלאומית, הפועל נוף הגליל. התגובות ומועדי המשחקים, כולל הגרלת חצאי גמר לנשים, בכתבה הבאה
אריק בנאדו ומורן לביא דגן במהלך ההגרלה צילום: ההתאחדות לכדורגל

בהגרלת חצי הגמר בגביע המדינה לכדורגל נקבע כי הפועל באר שבע תפגוש את מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה תפגוש את נציגת ליגת המשנה, הפועל נוף הגליל.

כזכור, הפועל באר שבע עשתה את זה אחרי ניצחון על הפועל פתח תקווה (0:1), הפועל נוף הגליל עברה את מוליכת הליגה הלאומית, הפועל עירוני קריית שמונה (0:2), מכבי פתח תקווה הרשימה עם ניצחון ענק על מכבי תל אביב 02:4), ומכבי נתניה הפתיעה בגדול את מכבי חיפה (1:3).

ההגרלה התקיימה בסוף השבוע במשרדי ההתאחדות לכדורגל ומי שהוציאו את הכדורים היו כדורגלני העבר בנבחרת ישראל לגברים ונשים, אריק בנאדו ומורן לביא דגן.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "כל קבוצה בשלב הזה היא יריבה ראויה ואחרי שעברנו משוכות לא פשוטות בדרך לחצי הגמר אנחנו רוצים להמשיך הלאה ולהביא תואר נוסף למועדון".

מנהל מכבי נתניה, רונן עמר: "זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל. עוד לפני חצי הגמר, כולנו מרוכזים וממוקדים כרגע בליגה, כי המצב שלנו לא טוב. אנחנו חייבים קודם כל להבטיח את ההישארות שלנו בליגת העל".

מנכ"ל מכבי פתח תקווה, אופיר לוזון: "זהות הקבוצה היריבה באמת לא הייתה חשובה לנו כל כך כי אני חושב שכל המשחקים בחצי הגמר יהיו צמודים. אנחנו מכבדים את הפועל נוף הגליל ואת הדרך הנפלאה שהיא עשתה עד למעמד הזה, אבל נבוא מוכנים ונעשה את הכל כדי להחזיר את גביע המדינה לעיר פתח תקווה אחרי 72 שנות בצורת. נגייס את האוהדים שלנו כדי שילוו אותנו למעמד הרם הזה בתקווה שנסיים את העונה עם תואר".
מנהל הפועל נוף הגליל, שרון סויסה: "הגענו למעמד הזה בזכות וזו הרגשה טובה. מכבי פתח תקווה קבוצה חזקה, אבל אם כבר הגענו לחצי הגמר, אז התחושה היא שאפשר ללכת עד הסוף".

מפגשי חצי הגמר יערכו ב-14 וב-30 באפריל.

בהגרלת חצי גמר גביע המדינה לנשים נקבע כי הפועל קטמון ירושלים תתמודד נגד מ. כ. רמת השרון ומ. ס. קריית גת תפגוש את אס"א תל אביב. חצי הגמר לנשים יתקיים ב-14 באפריל כהצגה כפולה בשעות 16:30 ו-19:30 באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות