fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: נקבעו העולות לשלב רבע גמר גביע המדינה

יהלומים בדשא. שחקני מכבי נתניה חוגגים את ההעפלה לרבע הגמר צילום: אתר מכבי נתניה

הפועל חיפה מתעקשת לסיים את העונה הזאת כבזבוז משווע, למרות ההצלחה המפתיעה בליגה. ולמה? אם הקבוצה תסיים במקום הרביעי בטבלה, זה לא יוביל אותה לשום מקום. מנגד, הצלחה בגביע הייתה מעניקה לבעלים יואב כץ, עוד קצת הכנסה כספית. מה שקורה בפועל, זה שיואב כץ משלם על ההצלחה בליגה ועל הרבה נקודות, אבל בפועל ההדחה מגביע המדינה גרמה לו לאבד הכנסה של עוד כמה מאות אלפי שקלים, אם לא יותר.

הקבוצה של רוני לוי הושפלה אמש בשמינית גמר גביע המדינה אחרי תבוסה ביתית למכבי פתח תקווה, 3:0. סליאו גווינדו העלה את האורחים מפתח תקווה ליתרון ראשון בדקה ה-13. לירן חזן הכפיל את היתרון עם שער בדקה ה-19. מאור לוי חתם את תוצאת המשחק עם שער בתוספת הזמן, 0:3 חלק.

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "עם ההישגים היפים שלנו בליגה, רצינו לעשות גם משהו טוב בגביע, אבל אנחנו כנראה קבוצה לא מספיק טובה בשביל זה".

מאמן מכבי פתח תקווה, רן קוזו'ק: "שאפו ענק לשחקנים. אנחנו נמצאים בתקופה טובה ואמרתי לשחקנים שהדרך לנצח היא לעשות כמה שפחות טעויות. ברגע שאין טעויות, אפשר לנצל את זה כדי להבקיע ולנצח ואני שמח שעשינו את זה בצורה מושלמת".

גם מכבי נתניה בשלב הבא אחרי ניצחון ביתי על הפועל ירושלים, 1:2, אחרי הארכה. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, עלתה נתניה ליתרון, 0:1 משער עצמי של שחר פיבן, שניסה להרחיק, אבל בעט את הכדור לשער קבוצתו. ירושלים לא נשברה, לחצה ובדקה ה-87 גם הצליחה להשוות משער של אופק ביטון, 1:1. לאחר שלא הושגה הכרעה, המשיכו הקבוצות את הערב לתוך הארכה. בדקה ה-108, מקסים פלקושצ'נקו בעט כדור וולה אדיר מקצה הרחבה לרשת העליונה וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לנתניה.

מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי: "בתקופה האחרונה הייתה עלינו ביקורת מאוד גדול מצד האוהדים והמבקרים. גם עליי, כמי שעומד בראש הצוות המקצועי וגם השחקנים. אמרו שאנחנו חסרי אופי. אני מקווה שהניצחון הזה מעביר קצת את הביקורת ושנדע לצאת מפה לדרך חדשה וטובה יותר".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "חבל, הייתה לנו הזדמנות לעשות משהו יפה בגביע, ובגלל חוסר ריכוז אחד בהגנה בסוף, ספגנו. נתמקד בליגה".

 הפועל נוף הגליל עלתה אחרי ניצחון בית על הפועל ראשון לציון, 1:3. נבו שדו העלה את המארחים ליתרון מהיר כבר בדקה ה-8, 0:1 לנוף הגליל. בדקה ה-23 השיגו האורחים את השוויון משער שכבש יואב תומר, 1:1. דקה לסיום המחצית הראשונה החזירה לעצמה נוף הגליל את היתרון בזכות שער של סמיר פרהוד, 1:2. בדקה ה-54 היה זה נבו שדו שהבקיע והעלה את קבוצתו ליתרון, 1:3. בדקות 87 ו-90 הבקיע ראשון לציון פעמיים, אך השערים נפסלו לאחר התערבות מערכת ה-VAR.

וויסאם חלאילה, עוזר המאמן בנוף הגליל: "מאוד רצינו להגיע לרבע הגמר ואני שמח שעשינו את זה. היה משחק טוב, החבר'ה נלחמו והגיע לנו לנצח. למרות העומס שיש לנו גם בליגה וגם בגביע, הוכחנו שאנחנו מקצוענים ורוצים לנצח בכל משחק ובכל מסגרת".

מאמן ראשון לציון, עופר טסלפפה: "התחושות מעורבות, כי לא היינו פחות טובים מנוף הגליל. ניקח את הדברים הטובים ונתרכז כעת בליגה".

מכבי פתח תקווה, מכבי נתניה והפועל נוף הגליל, מצטרפות לקבוצות שעלו קודם לכן: מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, עירוני קריית שמונה והפועל פתח תקווה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות