fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל נוער: מכבי חיפה הוכתרה לאלופה

תייצג את ישראל במוקדמות ליגת האלופות לנוער שייערכו בעונה הבאה. בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל על סיום הליגות מכבי חיפה הוכרזה כאלופה
מכבי חיפה הוכתרה לאלופה. קבוצת הנוער | צילום: מכבי חיפה
מכבי חיפה הוכתרה לאלופה. קבוצת הנוער | צילום: מכבי חיפה

קבוצת הנוער של מכבי חיפה הוכתרה לאלופה, אך לא כך ציפו שחקניו של המאמן בני לם לסיים את העונה אחרי עונה מרשימה ויתרון ברור בטבלת הליגה.

עקב החלטת ההתאחדות לכדורגל על סיום הליגות הנמוכות וליגות הנוער, בעקבות מגפת הקורונה, הוכרזה מכבי חיפה כאלופת המדינה לנוער והיא תייצג אותנו במוקדמות ליגת האלופות לנוער שייערכו בעונה הבאה.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה: "הקבוצה שמדורגת במקום הראשון בליגת העל לנוער מוכתרת כאלופה ותשתתף בליגת האלופות לנוער בעונת המשחקים 2020/21.

מכבי חיפה הובילה לאורך כל העונה את ליגת העל לנוער ובפער משמעותי של 11 נקודות מסגניתה, הפועל תל אביב. כל זאת כאשר נותרו 21 נקודות בקופה.

הטור הסטטיסטי של הירוקים הצביע על 56 שערי זכות ורק 13 שערי חובה. ב-23 המשחקים, רשמה מכבי 16 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים בלבד.

זוהי האליפות ה-15 של קבוצת הנוער וה-13 מאז הוקמה ליגת העל לנוער.

מאמן הקבוצה, בני לם, שזכה לראשונה בתואר האליפות, אמר: "זה רגע מרגש מאוד עבורי. אני מקדיש את כל חיי לאימון ילדים ונוער ועבורי זה רגע משמח מאוד. עשינו עונה מצוינת ומגיע לבחורים כל הכבוד. זה שזה נגמר לפני הזמן זה שולי, כי בכל מקרה היינו זוכים באליפות. השאלה הייתה רק מתי. אני מודה לצוות שהיה סביבי ולשחקנים שלי".

מנהל מחלקת הנוער, יניב כהן, הוסיף: "זכייה באליפות היא תמיד דבר מרגש. בטח בדרך העוצמתית בה זה נעשה השנה. תפקידה של המחלקה הוא לגדל ולהצמיח שחקנים, והדרך שבה בני לם והצוות עשו זאת השנה, ראויה להערכה".

עירוני נשר עלתה לליגת העל לנוער

הישג מרשים מאוד לעירוני נשר שעלתה לראשונה בתולדות המועדון לליגת העל לנוער.

נשר נאבקה העונה עם הפועל חיפה והפועל עכו על העלייה והצליחה לפתוח פער משמעותי, שככל הנראה היה מקנה לה עלייה גם ללא החלטת ההתאחדות על סיום הליגות לנוער.

ראש העירייה אברהם בינמו: "חג שמח והיסטוריה בנשר. ברכות לעירוני נשר נוער בכדורגל על זכייתה באליפות ועלייתה לליגת העל. בעונה הבאה נפגוש את מכבי חיפה, מכבי והפועל תל אביב, בית״ר ירושלים ועוד.
ברכות להנהלה, צוות האימון, השחקנים, האוהדים וההורים".

ידיעות ספורט נוספות כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות