fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: נבחרת ישראל הושפלה על ידי נבחרת איסלנד ולא תהיה ביורו

טעויות מביכות בהגנה, חוסר אחריות של שחקן שהורחק בכרטיס אדום, פנדל שהוחמץ. בקיצור, ברגע האמת שלה, נבחרת ישראל התפרקה מול נבחרת איסלנד וספגה תבוסה, 4:1, בחצי גמר פלייאוף המוקדמות למשחקי היורו. המאמן אלון חזן: "באתי מתוך רצון לשפר את הכדורגל הישראלי ולא הצלחתי"
עוד כישלון. שחקני נבחרת ישראל יורדים מהמגרש אחרי התבוסה לנבחרת איסלנד צילום: ערוץ הספורט

נבחרת ישראל רשמה כישלון גדול ברגע האמת שלה אחרי תבוסה משפילה בחצי גמר פלייאוף מוקדמות היורו לנבחרת איסלנד. ההתחלה דווקא הייתה מבטיחה כשישראל עלתה ליתרון בדקה ה-30. ענאן חלאילי הוציא כדור חוץ מהיר לערן זהבי שהוכשל בתוך הרחבה. זהבי עצמו ניגש לבעוט את הפנדל ודייק, 0:1 לישראל. בדקה ה-38 ביצע גבי קניקובסקי עבירה שטותית על סף הרחבה של ישראל. איסלנד ביצעה בעיטה חופשית מושלמת עם כדור לבין חיבורי הקורות, 1:1. בדקה ה-42 השלימה איסלנד מהפך. שוב, זה החל מניסיון של דור תורג'מן לסייע להגנה, שהסתיימה בהרחקה לא טובה לקרן. הכדור הוגבה לרחבה, ההגנה לא כיסתה נכון ושחקן איסלנדי מצא את עצמו חופשי ברחבה כדי לבעוט כדור חזק פנימה, 1:2 לאיסלנד. בדקה ה-73 עוד שטות של נבחרת ישראל, שהותירה אותה בעשרה שחקנים, אחרי שרוי רביבו גלש בפראות על שחקן איסלנדי וספג כרטיס אדום ישיר. בדקה ה-79 ניתנה לישראל הזדמנות פז להשוות את התוצאה. ערן זהבי בעט כדור חופשי מ-20 מ' שפגע בידו של שחקן הגנה איסלנדי. ישראל שוב זכתה בפנדל, אלא שהפעם ערן זהבי בעט את הכדור החוצה. אפילו לא למסגרת. עם החמצה רשלנית של פנדל, ספיגת כרטיס אדום בעקבות פעולה לא אחראית וטעויות מביכות בחלק ההגנתי, לא פלא ששוב פעם נבחרת ישראל נכשלת ולא מצליחה לעלות רמה ולהעפיל לטורניר חשוב. ואחרי כל זה, בדקה ה-82 לימדה אותנו איסלנד מה זאת יעילות כשהתקפה מתפרצת שלה מצאה הגנה חדירה בדרך ל-1:3. בדקה ה-86 הפך ההפסד להשפלה ספורטיבית כשאיסלנד כבשה את השער הרביעי וקבעה את תוצאת המשחק, 1:4 מהדהד. בתירוצים אנחנו אלופים, בלעשות את העבודה על המגרש, אנחנו עלובים. נבחרת ישראל שוב תראה את משחקי היורו על מסכי הטלוויזיה, בבית.

המאמן אלון חזן, שלא צפוי להמשיך בנבחרת נוכח הכישלון והתבוסה הקשה, סיכם בסיום: "ההתפרקות היא לא הדבר החשוב כי כשאתה משחק ב-10 שחקנים ובמשחק של נוקאאוט מנסה לצאת עם כמה שחקנים קדימה ורוצה לחזור למשחק, אז זה לא משנה לי שספגנו את השער השלישי והרביעי. מה שיותר קריטי לי זה שלא שמרנו על היתרון 0:1 ובגלל חוסר ריכוז ספגנו שערים שתמיד אנחנו סופגים במצבים כאלה. אף אחד לא אוהב לקבל שער שלישי ורביעי בסיום, אבל דקה לפני כן היה לנו פנדל שהחמצנו. אם ערן זהבי היה מבקיע, יכול להיות שהכל היה נראה אחרת. אין מה לעשות, זה הכדורגל. התחושה שלי אחרי הפנדל הייתה שכבר לא ננצח. אחרי החמצת הפנדל אתה לא מנסה לשמור על ה-2:1 כדי לצאת בשלום, אלא ניסינו לעשות משהו שיחזיר אותנו למשחק, אבל במשחק כזה אין דרך חזרה. אם נודה על האמת, ואני לא רוצה להישמע כמו מישהו שמתרץ, צריך להיות בפרופורציות. איסלנד אולי בדרג שלנו, אבל יש להם שחקנים ברמה גבוהה מאוד. היינו צריכים לשמור על היתרון שהיינו בו ולא הצלחנו גם בזה. אני מאוד אוהב את מה שאני עושה, וכרגע אני לא חושב על העתיד. באתי כדי לשפר את הכדורגל הישראלי, ולא הצלחתי. יש אנשים שמנהלים את הכדורגל הישראלי והם יקבלו את ההחלטות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות