fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מכבי חיפה לא תשחק העונה בליגת האלופות

אחרי שהמשחק הראשון ביניהן בסמי עופר הסתיים בתיקו (0:0), הפסידה מכבי חיפה במפגש הגומלין ליאנג בויז משוויץ, 3:0, ונכשלה בניסיונה להעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות. הנחמה: הקבוצה תשחק בליגה האירופאית. וגם: כמה כסף הפסידה הקבוצה מאי העפלה לליגת האלופות וכמה היא צפויה להרוויח בליגה האירופאית?
נשארו באירופה. שחקני מכבי חיפה צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה לא צלחה את שלב הפלייאוף בליגת האלופות, הפסידה במפגש הגומלין בשוויץ לקבוצת יאנג בויז, 3:0, ותתנחם בהשתתפות בליגה האירופאית. הנציגה הישראלית החזיקה מעמד במבצר הביתי של יאנג בויז 24 דקות בלבד לפני שספגה את השער הראשון. בדקה ה-28 הכפילו השוויצרים את יתרונם ל-0:2. עם פתיחת המחצית השנייה התנפצו החלומות אחרי שיאנג בויז הבקיעה את השער השלישי בדקה ה-48 וחתמה את תוצאת המשחק.

המאמן מסאי דגו: "היה לי חלום להגיע לליגת האלופות ולפגוש את המאמן פפ גווארדיולה, אבל גם להגיע לליגה האירופאית זה מקום שהרבה מאמנים חולמים להגיע אליו. משחקות שם קבוצות אדירות עם שמות גדולים והלוואי ונוגרל לבית איכותי ונהנה מהחוויה. לגבי המשחק נגד יאנג בויז, היה לנו חוסר מזל. הגענו להזדמנות ראשונה במשחק ואם היינו מבקיעים מי יודע לאן המשחק היה מתפתח. מצד שני ספגנו שערים שברמות האלה אם אתה לא מרוכז לשנייה אחת אתה משלם ביוקר. אני גאה בשחקנים וגם המאמן של יאנג בויז בא אליי בסיום המשחק ופרגן לנו. הרבה קבוצות בליגת האלופות יתקשו פה מול השוויצרים. עכשיו יש לנו קצת זמן לנוח ולהתאושש וכבר ביום ראשון מצפה לנו משחק לא פחות חשוב, בליגה נגד בית"ר ירושלים בטדי".

ההפסד ליאנג בויז והכישלון להגיע לשלב הבתים בליגת האלופות מנע ממכבי חיפה הכנסה ענקית של כ-16 מיליון אירו, לא כולל מענקים על ניצחונות ונקודות, אבל גם ההעפלה לשלב הבתים בליגה האירופאית מגיעה עם הכנסה נאה. עבור השתתפותה בליגה האירופאית יקבל המועדון החיפאי סכום של 3.6 מיליון אירו. כל ניצחון במסגרת שלב הבתים מעניק בונוס של 630 אלף אירו ותוצאת תיקו שווה מענק בגובה 205 אלף אירו. אם מכבי חיפה תמשיך הלאה היא תגרוף מענקים נוספים ששווים הרבה מאוד כסף.

כעת, ממתינים במכבי חיפה ליום שישי, אז תתקיים הגרלת הבתים בליגה האירופאית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות