fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: פתח תקווה של מכבי, מכבי תל אביב ומכבי חיפה מנצחות וחדרה מפתיעה

מכבי תל אביב נזקקה לשער בתוספת הזמן כדי לגבור על בית"ר ירושלים, 0:1. מכבי חיפה נזקקה שוב לשירותיו של ליאור רפאלוב הוותיק כדי להכריע את המפגש נגד בני ריינה. הפועל חדרה הפתיעה בסכנין ומכבי פתח תקווה הבהירה בדרבי מי הקבוצה הטובה בעיר
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים את הניצחון בדרבי צילום: אתר מכבי פתח תקווה

מוליכת הטבלה מכבי תל אביב שמרה על פער 6 הנקודות מהמקום השני אחרי ניצחון דרמטי על בית"ר ירושלים, 0:1, משער שהבקיע יונתן כהן, עמוק בתוספת הזמן.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "היה משחק מוזר. היו רגעים שהצגנו כדורגל מעולה וייצרנו מצבים טובים, אבל לא ניצלנו אותם. בסיום הראנו אופי ואני שמח על הניצחון".

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "תמיד זה כואב לספוג שער בתוספת הזמן וחבל לאבד נקודה במשחק כזה. הגענו למצבים טובים, אבל לצערי לא הבקענו ובסוף ספגנו". 

מכבי חיפה התקשתה מאוד בביתה מול הקבוצה המפתיעה עד כה של העונה, מכבי בני ריינה, ושוב נזקקה להברקה של שחקנה הוותיק ליאור רפאלוב, שהכריע את ההתמודדות עם שער שכבש בדקה ה-68.

שוער בני ריינה, גד עמוס: "הגול שמכבי חיפה הבקיעה לא היה חוקי כי נעשתה עליי עבירה במהלך. לא ייאמן שהשער הזה לא נפסל. פיירו ממש מנע ממני לקום ועד עכשיו הגב שלי כואב מהדחיפה ומהנפילה שלו עליי. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים אם שיחקנו טוב מול מכבי חיפה ולא לקחנו לפחות נקודה".

מכבי פתח תקווה התאוששה דווקא על חשבון היריבה העירונית, הפועל פתח תקווה, וגברה עליה 0:2, בדרבי הראשון של הפתח תקוואיות בליגת העל אחרי 8 שנים.

אביאל זרגרי העלה את המכבים ליתרון בדקה ה-22. אמיר אלטורי, בשער בכורה בקבוצה הבוגרת של המועדון, השלים את הניצחון עם שער שהובקע בתוספת הזמן של המשחק.

מאמן מכבי, בני לם: "לא משחק גדול שלנו, אבל צריך לדעת לקחת נקודות ולנצח גם במשחקים כאלה, במיוחד כשמדובר בדרבי. זה ניצחון שיכול לשנות את המומנטום שלנו במשחקים הקרובים. המשחק היה די שוויוני, אבל ברור לנו שנצטרך להשתפר ביכולת".

מאמן הפועל, עופר טסלפפה: "הפסד בדרבי זה לא עוד הפסד וברור שהשחקנים והאוהדים לוקחים את זה קשה. תיקו היה משקף יותר את מה שהיה במשחק וחבל שהפסדנו. אנחנו די רכים בהגנה ובהתקפה אין לנו מזל. נצטרך להשתפר ולהיות הרבה יותר מרוכזים במשחקים הבאים". 

הפועל חדרה הפתיעה בניצחון חוץ על אחת הקבוצות הביתיות בליגת העל, בני סכנין, 0:1. אלעד מדמון, הכוכב הצעיר העולה של חדרה, הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-56.

בעקבות הניצחון זכו שחקני חדרה לבונוס של 1,000 ש"ח לכל שחקן, תרומת איש העסקים, ששי יעקב והמועדון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות