fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: ניצחון שביעי רצוף להפועל באר שבע

הפועל באר שבע גברה על הפועל ירושלים, 0:1, והשלימה ניצחון ליגה שביעי רצוף, שמקרב אותה לצמרת הגבוהה. מכבי בני ריינה קטעה את הריצה של הפועל חיפה (0:0). הפועל חדרה, עם מאמן חדש על הקווים, לא הצליחה לנצח את האחרונה בטבלה, אשדוד (1:1). היום יתקיימו עוד 3 משחקים
לא עוצר. אמיר גנאח חוגג עוד ניצחון במדי הפועל באר שבע צילום: אתר הפועל באר שבע

הפועל באר שבע ממשיכה את ריצתה וניצחון החוץ שלה בסוף השבוע על הפועל ירושלים, היה הניצחון השביעי הרצוף שלה.

המשחק הוכרע בשער יחיד שכבש אמיר גנאח בדקה ה-76.

מאמן באר שבע, אליניב ברדה: "לא היינו ביכולת טובה, אבל אני שמח שניצחנו, כי כבר היו לנו העונה משחקים כאלה שלא היינו בהם מספיק טובים והם ברחו לנו. אנחנו היום עם סגל קצר ורוצים לחזק את הקבוצה. המדינה עוברת תקופה לא קלה, ולא קל להביא שחקנים איכותיים. אני מאמין שנדע להתמודד עם זה".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "עוד משחק שלא הגיע לנו להפסיד ובגלל חוסר ריכוז אחד בהגנה, ספגנו והפסדנו. זה עוד פרק בעונה הקשה שאנחנו עוברים, אבל נתמודד עם זה. תוכנית העבודה שלנו עבדה ואני לא זוכר שבאר שבע הגיעו למצבי הבקעה. אנחנו דווקא כן הגענו למצבים, אבל לא ניצלנו אותם. אנחנו ממשיכים להאמין בשחקנים ולעבוד איתם קשה כדי להצליח".

מכבי בני ריינה, שללא ספק מהווה עד כה את ההפתעה הנעימה של הליגה, קטעה את רצף 4 הניצחונות של הפועל חיפה, והמפגש ביניהן הסתיים בתיקו, 0:0.

מאמן ריינה, שרון מימר: "יש לנו יכולת של קבוצה שראויה להיות בפלייאוף העליון והוכחנו את זה גם במשחק נגד קבוצה טובה ואיכותית כמו הפועל חיפה, שהגיעה במומנטום חיובי של 4 ניצחונות רצופים ובמשחק נגדנו בקושי הגיעה למצבים. הצהרות לא יובילו אותנו לשום מקום, וגם כשעברנו תקופה לא טובה, לא נתנו לכל הקשקושים לחדור אלינו. ידענו להתגבר על הקשיים ואני שמח שדברים מצליחים לנו, ומקבוצה שכולם הספידו אותה בתחילת העונה והורידו אותה ליגה, מדברים עלינו היום כקבוצת פלייאוף עליון".

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "ריינה קבוצה מאוד חזקה וגם נקודה במשחק חוץ זה בסדר. היינו פחות טובים ולא היה לנו מחץ בהתקפה. אני מודה ליואב כץ, שנעתר לבקשתי ואפשר לנו לחזק את הקבוצה בחלוץ".

מפגש התחתית הלוהט בין הפועל חדרה לאחרונה בטבלה, מ. ס. אשדוד, הסתיים בחלוקת נקודה לכל קבוצה.

רביד אברג'ל מאשדוד, שנכנס כמחליף כבר בדקות הראשונות של המשחק, כבש והעלה את אשדוד ליתרון, 0:1 כבר בדקה ה-12. רוסלן ברסקי השווה בדקה ה-34 ל-1:1.

המאמן חיים סילבס, שמונה לפני מספר ימים למאמנה החדש של הפועל חדרה במקום ניסו אביטן, סיכם בסיום: "פגשתי את הקבוצה מקרוב בפעם הראשונה וגיליתי כמה דברים. כמובן שרצינו לנצח, אבל אחרי שנקלענו לפיגור, ידענו לחזור וגם נקודה זה בסדר. המצב פה לא להיט, אבל יש פוטנציאל שאפשר לעבוד אתו. נעשה את הכל כדי לייצב את הקבוצה ולהתחיל לקחת נקודות".

מאמן אשדוד, אלי לוי: "התחלנו את המשחק מצוין וגם הובלנו, אבל במחצית השנייה חלה ירידה ביכולת שלנו ואני חושב שבהתוצאה משקפת. אנחנו רוצים להתחזק, אבל לא נביא מכל הבא ליד. נביא רק שחקנים שיכולים לשדרג אותנו. אנחנו כבר עם הפנים קדימה".

היום (ראשון, 21/1) יתקיימו 3 משחקים נוספים: בני סכנין – מכבי פתח תקווה (שעה 19:00), הפועל פתח תקווה – מכבי תל אביב (שעה 20:00), מכבי חיפה – מכבי נתניה (שעה 20:30).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות