fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי תל אביב נצמדה למכבי חיפה

מכבי תל אביב הביסה את מכבי נתניה, 1:5, והשתוותה במספר הנקודות למוליכה, מכבי חיפה. המאמן רובי קין: "היינו חסרי רחמים כלפי נתניה"
צעירים כובשים. רוי רביבו ועידו שחר ממכבי תל אביב צילום: אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב לא מוותרת. למרות הנסיקה הגבוהה של מכבי חיפה בשבועות האחרונים ואיבוד המקום הראשון אחרי שהות ארוכה, הוכיחה מכבי תל אביב כי היא עדיין כאן, ובכוונתה לתת פייט במאבק האליפות. במחזור האחרון הביסה מכבי תל אביב בחוץ את מכבי נתניה, 1:5 מהדהד.

השער הראשון נכבש כבר בדקה ה-16. מזרחי המקומי נגע בכדור בידו ברחבה ומכבי תל אביב זכתה בפנדל. עידו שחר הצעיר דייק והעלה את קבוצתו ל-0:1. בדקה ה-38 היה זה צעיר נוסף שחגג. רוי רביבו, המגן השמאלי, בעט כדור חופשי מ-20 מ' לרשת העליונה, 0:2. רגע לפני סיום המחצית הראשונה כבשה נתניה שער מצמק מרגלי איתמר שבירו, 2:1. בדקה ה-63 הגדילה מכבי תל אביב את יתרונה כשעידו שחר בישל לגבי קניקובסקי, שמול שער חשוף גלגל לרשת, 1:3. הקצב נמשך ובדקה ה-73 ביססה מכבי תל אביב את יתרונה אחרי שאושר דוידה בישל למילסון שממרכז הרחבה בעט בסיבוב לתוך השער, 1:4. עמוק בתוספת הזמן בישל ערן זהבי, שעלה מהספסל לעידו שחר, שבאחד על אחד מול שוער נתניה, בעט כדור מדויק לרשת, 1:5.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "ידענו שצפוי לנו משחק קשה, בטח נוכח תנאי המגרש, אבל התגברנו על הכל ושיחקנו טוב מאוד. היינו חסרי רחמים נגד נתניה, באנו חדים וניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו. שיחקנו עם הרבה אנרגיות והתוצאה הייתה בהתאם. זו הגישה שהייתי מצפה ורוצה לראות מהשחקנים".

מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי: "תחושה נוראית. אף פעם לא כיף להפסיד ובטח לא בתוצאה כזו. אני מצטער בשביל הקהל שלנו שהגיע וראה משחק כזה. זה לא מקובל עליי ולא אעבור על כך לסדר היום. אני גם מתאפק לא לדבר על השיפוט שהיה במשחק. לפחות במקרה אחד הגיע לנו פנדל. מכבי תל אביב קבוצה מספיק חזקה והיא לא צריכה עוד עזרה מהשופטים. נעכל את מה שעברנו ונשנה את מה שצריך. לא אסכים שהקבוצה שלי תיראה ככה ותתפרק בכזאת קלות. הפסד כזה יכול לשבור קבוצה, אבל אני מאמין שנעבור את זה ונתכונן כמו שצריך למשחק הבא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות