fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי תל אביב ומכבי חיפה מתחילות לברוח לליגה

מכבי תל אביב (0:1 על הפועל באר שבע) ומכבי חיפה (0:4 על מ. ס. אשדוד), צמודות בפסגה. ניצחון גדול לבית"ר ירושלים על מכבי נתניה. הפועל חיפה וסכנין נפרדו בתיקו
ירדן שועה מבית"ר ירושלים, חוגג עם חבריו צילום: אתר בית"ר ירושלים

מכבי תל אביב שמרה על מקומה בפסגה ועל פער הנקודות משאר יריבותיה בצמרת הגבוהה, אחרי ניצחון חוץ דחוק על הפועל באר שבע, 0:1. שער הניצחון של האורחים הובקע בדקה ה-36. אושר דוידה הפעלתן פרץ באגף ימין, היתל במגינו והגביה כדור רוחב לצד שמאל. ערן זהבי, כן הוא תמיד נמצא במקום הנכון, המשיך בנגיחה מדויקת לרשת, 0:1, יתרון שנשמר עד לסיום. בדקה ה-70 נותרה באר שבע בעשרה שחקנים לאחר שאנדרה פוקו ספג כרטיס אדום והורחק.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב: "זה היה ניצחון של אופי וחיכיתי לרגע הזה מאז שהגעתי לקבוצה. אהבתי גם את העובדה שסוף סוף גם לא ספגנו שער. היה כיף לחזור ולשחק שוב מול קהל, כי משחק ללא קהל מרגיש לך כמו משחק אימון".

מכבי חיפה המשיכה במומנטום המצוין שלה כשהביסה בביתה את מ. ס. אשדוד, 0:4. ההתחלה הייתה קשה, אבל ברגע שהשער האשדודי נפרץ בדקה ה-62 על ידי דין דוד, ההמשך היה כבר קל יותר. פרנדזי פיירו העלה בדקה ה-75 את היתרון המקומי ל-0:2. בדקה ה-86 השלים פיירו צמד והעלה את קבוצתו ל-0:3. דין דוד השלים גם הוא צמד כשכבש בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המפגש, 0:4.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "לולא ההחמצות הרבות במחצית הראשונה, יכולנו להוביל הרבה קודם. אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים ליד השער. כולם רואים שיש בקבוצה דברים טובים וזה בהחלט נותן את האמונה ששום דבר לא סגור. יש לנו שני חלוצים טובים, פיירו ודין, שמלאים תשוקה להבקיע שערים ואני הכי שמח עבורם שהם הבקיעו".

הניצחון העלה את מכבי חיפה למקום השני בטבלה, מרחק 6 נקודות מהמקום הראשון. לחיפה יש גם משחק אחד פחות, נגד מכבי תל אביב.

גם בית"ר ירושלים חגגה ניצחון כשגברה בחוץ על מכבי נתניה, 0:3. ירדן שועה, שנמצא בכושר נפלא, פתח את מסכת השערים עם כיבוש בדקה ה-12. טימוטי מוזי הכפיל את היתרון ל-0:2, עם שער בדקה ה-55. עדי יונה חתם את התוצאה עם שער שלישי בדקה ה-86.

בני סכנין והפועל חיפה, נפרדו בתיקו, 1:1. מוחמד קמארה העלה את חיפה ליתרון, 0:1 בדקה ה-50. מארון גנטוס מסכנין השווה בדקה ה-76.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות