fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי תל אביב ומכבי חיפה ממשיכות לנצח. מאמן חדש למכבי נתניה

מכבי תל אביב (1:2 על מכבי פתח תקווה) ומכבי חיפה (1:5 על הפועל חדרה) ממשיכות להיות צמודות בפסגה. גיא צרפתי, שרק לפני ימים ספורים נקטע החלום האירופי שלו, חתם במכבי נתניה וכבר מצהיר: "מכבי נתניה זה כדורגל שמח והתקפי. זה מה שבכוונתי ליישם פה"
פורח. ליאור רפאלוב ממכבי חיפה חוגג עוד שער צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי תל אביב עברה בשלום את משחק החוץ שלה נגד מכבי פתח תקווה, ושוב בזכות שער ניצחון של הכוכב הכי גדול שלה – ערן זהבי.

דווקא המלאבסים היו אלה שעלו ליתרון ראשון כשסליאו גווינדו כבש בדקה ה-29. עם פתיחת המחצית השנייה השוותה מכבי תל אביב משער עצמי של גיא דזנט, 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-75 עם שער של ערן זהבי בדרך ל-1:2.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "לפעמים לא חייבים לשחק כדורגל יפה, אלא להציג גם אופי ולחימה וזה מה שהראנו במשחק הזה".

מאמן מכבי פתח תקווה, בני לם: "נתנו 100 אחוזים במשחק. השקענו, עבדנו וגם הובלנו, אבל ברגע שהגענו למצבים והחמצנו, נגד קבוצה כמו מכבי תל אביב זו פריווילגיה גדולה מדי, בטח כשיש לך ממול שחקן כמו ערן זהבי שבמהלך אחד, מכניס לך את הכדור לשער. אנחנו עכשיו עם הפנים לדרבי נגד הפועל. אם ננצח, יסלחו לנו על התקופה הלא טובה".

גם מכבי חיפה עשתה את זה עם ניצחון חוץ מרשים על הפועל חדרה, 1:5. אלעד מדמון, השם הכי חם כיום בחדרה, העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה ה-12. עילאי חג'ג' ממכבי חיפה דאג לאזן בדקה ה-28. ענאן חלאילה, בשער בכורה בליגת העל, השלים מהפך כשהבקיע בדקה ה-37. דיא לבאבידי מחדרה הורחק בדקה ה-44 בכרטיס אדום ודקה לאחר מכן, ליאור רפאלוב כבש שער שלישי והוריד את קבוצתו למחצית עם יתרון, 1:3. בדקה ה-52 נכנס גם פרנדי פיירו לרשימת הכובשים, 1:4. עילאי חג'ג' השלים את המשימה עם שער חמישי בדקה ה-57.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "אני שמח שאחרי השער שספגנו, חזרנו מהר למשחק והאיכות שלנו במגרש באה לידי ביטוי גם בתוצאה. אנחנו בכושר טוב ולקבוצה יש זהות עם הרבה מאוד שחקני בית צעירים שמוכיחים את עצמם. צריכים להמשיך ככה".

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן: "אחרי ההרחקה של דיא לבאבידי במחצית הראשונה, הדברים השתבשו לנו למעשה ויתרנו על המשחק. תוצאה לא נעימה, אבל פערי האיכות בינינו למכבי חיפה גדולים. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים".

היום (שלישי) יתקיימו 3 משחקים נוספים: מכבי נתניה – מ. ס. אשדוד (שעה 19:00), הפועל ירושלים – הפועל תל אביב (שעה 19:45), הפועל באר שבע – הפועל חיפה (שעה 20:00).

ועוד מליגת העל: גיא צרפתי מונה למאמנה החדש של מכבי נתניה, במקומו של רן קוז'וק, שפוטר. צרפתי, שהיה עד לאחרונה עוזר מאמן לצדו של ברק בכר בכוכב האדום בלגרד, אמר עם חתימתו: "החזרה שלי למכבי נתניה, הפעם כמאמן, מאוד מרגשת ואני שמח להיות פה. מכבי נתניה זה מועדון כדורגל שמייצג כדורגל שמח והתקפי ואני מאוד מתחבר לזה. המטרה היא להצעיד את הקבוצה כמה שיותר גבוה ואני בטוח שעם העוצמות שיש פה לקהל, נעשה את זה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות