fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי חיפה לא מוותרת על תואר האליפות

קבוצתו של מסאי דגו ניצחה במשחק העונה את המוליכה מכבי תל אביב, 0:2, וצמצמה את הפער לנקודה אחת בלבד. דגו: "הניצחון הזה מוקדש לאחותי החיילת שעברה אירוע קשה כשמחבל תקף אותה". מאמן מכבי תל אביב, קין: "אני מנסה לשנות את הפילוסופיה שהייתה פה בשנים האחרונות כדי לזכות בתארים"
דין דוד וגדי קינדה ממכבי חיפה חוגגים את הניצחון על מכבי תל אביב צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה לא מוותרת על מאבק האליפות. במפגש פסגה שנעל את המחזור גברה הקבוצה על מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב, 0:2 חלק וצמצמה את הפער לנקודה אחת בלבד.

תל אביב כמעט ולא הייתה קיימת במשחק והשליטה החיפאית הייתה ברורה כבר מהפתיחה. 3 דקות בלבד לקח לחיפאים לתרגם את יתרונם לשער יתרון. קני סייף, הגביה כדור חופשי לעומק הרחבה, הגנת תל אביב הרחיקה לא טוב והכדור פגע בגופו הבלם החיפאי לורנצו שימיץ', ומשם חדר מעל השוער בקשת לרשת, 0:1. בדקה ה-22 טעות קשה בהגנת תל אביב הובילה לכך שדין דוד אמר תודה ומתוך הרחבה הבקיע את השער השני, 0:2. עד לסיום עוד ניסתה מכבי תל אביב לחזור לעניינים, אבל החמיצה בצורה רשלנית.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "הניצחון הזה הביא לנו שמחה גדולה במשפחה אחרי אירוע לא פשוט שעברנו. אחותי הקטנה, חיילת במג"ב, עברה אירוע קשה כשמחבל ארור ניסה לחטוף לה את הנשק והיא עברה את זה כמו גיבורה גדולה, אז הניצחון הזה מוקדש לה ולמשפחה שלי. הבטחתי לה שננצח ואני שמח שהעליתי לה קצת את המורל. הייתה לנו רבע שעה מדהימה והוכחנו לכולם שאסור לזלזל בנו אף פעם. תמיד אמרתי לשחקנים שהדברים תלויים בנו, לטוב ולרע, ואני גאה בהם. היינו מחויבים ברמה הטקטית ואין מאושר ממני. יש לי צוות מדהים שנותן את הפוש וכל הזמן מרגש אותי מחדש. אנחנו קבוצה מאוחדת וזה שווה הכל. חשוב מאוד גם שנשמור על הרצף ונמשיך לנצח, כי כל איבוד נקודות יכול להחזיר אותנו אחורה".

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "אם נסתכל על המצבים שהגענו אליהם, הרי שהיינו צריכים לכבוש לפחות שער אחד. כשאתה עושה טעויות מול קבוצה טובה, אתה נענש וזה מה שהיה במשחק. ברחבה שלך אין צורך לקחת סיכונים וחייבים להיות זהירים וברגע שעשינו טעות, ספגנו. לקחת אליפות זה אף פעם לא קל, בטח כשאתה מתמודד מול קבוצה שלקחה אליפות שלוש שנים רצופות. זה הזמן שלנו להוכיח שיש פה קבוצה של גברים ולעמוד בלחץ. אני מנסה לשנות את הפילוסופיה שהייתה פה בשנים האחרונות, לשחק כדורגל טוב ולזכות בתארים. יש לנו קבוצה טובה מאוד ותהיה התמודדות קשה עד הסוף".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות