fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מבול של שערים

19 שערים ב-5 משחקים. זה ההספק של משחקי ליגת העל בסוף השבוע כשלפנינו עוד שני משחקים, שיערכו היום. משחק משוגע בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע עם 8 שערים, מהפכים, שערים עצמיים, שערים מרהיבים וחלוקת נקודה לכל קבוצה. הפועל תל אביב ממשיכה למעלה. סיכום חלקי, כולל התוצאות, המבקיעים והתגובות
עומר סניור מהפועל תל אביב חוגג הבקעת שער מול הפועל פתח תקווה צילום: אתר הפועל תל אביב

הגשם הסוחף שירד בסוף השבוע בארץ, העניק השראה למפגש בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע, שנגמר עם מבול שערים וחלוקת נקודה לכל קבוצה.

אלון תורג'מן העלה את האורחים מבאר שבע ליתרון מהיר כבר בדקה ה-7. הבית"רים הגיבו במהפך גדול עוד לפני סיום המחצית הראשונה. עדי יונה השווה בדקה ה-30 ל-1:1. ירדן שועה כבש בדקה ה-40, ואלכס מורוזוב הגדיל בדקה ה-42 ל-1:3. הקצב המהיר נמשך גם במחצית השנייה. גיא בדש, בפנדל מדויק בדקה ה-52 צימק ל-3:2. רותם חטואל, איזן בדקה ה-57 ל-3:3. עדן שמיר, בשער עצמי בדקה ה-80 החזיר את היתרון לקבוצה הביתית, בית"ר. בדקה ה-86 השווה יוני סטויאנוב ל-4:4. איזה משחק!

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "תוצאה מאכזבת. עשינו המון טעויות שלא מתאימות לשחקנים בליגת העל. כנראה שזה המחיר על  שילוב שחקנים צעירים לצד עומס משחקים. ראו שהיינו קצת עייפים בסוף".

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "משחק עם המון מצבים והזדמנויות. השער המוקדם שהבקענו נתן לנו כנראה יותר מדי ביטחון ואז בית"ר הבקיעה שני שערים יפים, ואחר כך עוד שער כתוצאה מטעות של השוער. במחצית השנייה ראינו את הפועל באר שבע שאני הייתי רוצה לראות. השחקנים הוכיחו אופי וחזרנו למשחק. השער הרביעי של בית"ר היה עצמי ולא היה פשוט שוב להתרומם ולחזור, אבל עשינו את זה וזה רק מוכיח את המנטליות החזקה של השחקנים".

הפועל תל אביב רשמה ניצחון שלישי רצוף, 1:4, על הפועל פתח תקווה, שמצידה חוותה הפסד שלישי רצוף.

עומר סניור פתח את מסכת השערים כבר בדקה ה-12. בדקה ה-38 נותרה פתח תקווה בשערה שחקנים לאחר שמתן גושה, הורחק בכרטיס אדום לאחר שביצע עבירה של שחקן הפועל תל אביב שהיה בדרכו לשער. מאוויס צ'יבוטה הכפיל בדקה ה-40 ל-0:2. בדקה ה-68 השלים עומר סניור צמד והעלה את קבוצתו ל-0:3. עומרי אלטמן הגדיל בדקה ה-73 ל-0:4. איתי שכטר הספיק רק לצמק עם שער בדקה ה-88.

מאמן הפועל תל אביב, בורחה למה: "אנחנו עוברים תהליך, ואני שמח שיש כבר תוצאות. אני מקווה שגם הצלחנו לשמח את הקהל עם הניצחון הזה".

מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טסלפפה: "יש לנו קבוצה טובה. נכון שזה כרגע לא מתבטא בתוצאות, כי אנחנו נופלים בדברים קטנים וסופגים בקלות רבה מדי, אבל אני בטוח שזה עוד ישתפר".

הפועל חיפה שמרה על מעמדה בצמרת הגבוהה אחרי ניצחון ביתי קשה על מכבי נתניה, 1:2.

האורחים, שהגיעו ללא המאמן רן קוז'וק שפוטר ועם מאמן חדש על הקווים, דן רומן, שמאמן במקביל גם את קבוצת הנוער של המועדון, החזיקו מעמד 80 דקות. אז, עבד אל חמיד ניצל כדור עונשין שהוגבה לרחבה כדי לנגוח מקרוב לרשת, 0:1. בדקה ה-85, סלאלום ענק של גיא מלמד, שביטל שלושה שחקני הגנה נתנייתים, ובעט מתוך הרחבה פנימה, העלה את האדומים מחיפה ל-0:2. בתוספת הזמן, לירן רוטמן, בכדור קרן מסובב, הסתיים עם כדור בשער, 2:1.

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "הגיע לנו לנצח. היה משחק קשה מול קבוצה טובה ואינטנסיבית. אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לרומי גונן, שנחטפה לעזה ובכל יום אנו מתפללים ומייחלים לשובה הביתה, בריאה ושלמה".

בני סכנין התקדמה גם היא לצמרת אחרי ניצחון חוץ דחוק על מ. ס. אשדוד, 0:1. את השער היחיד במשחק כבש מארון גנטוס בדקה ה-26.

מאמן אשדוד, אלי לוי: "אחרי שהשגנו כמה תוצאות במחזורים האחרונים, כנראה שהשחקנים הרגישו בטוחים מדי. לא אהבתי את הגישה שלהם במשחק ואם צריך לבצע שינויים, נעשה. אף שחקן פה לא חסין. אפשר להפסיד, אבל לא ככה. אם לא נשנה את הגישה במשחקים הקרובים, לא נצליח לברוח מהתחתית".

מאמן סכנין, סלובודן דראפיץ': "אני מרוצה מהניצחון ומהעובדה שהתקרבנו לצמרת".

מכבי בני ריינה והפועל ירושלים, נפרדו בתיקו, 1:1. נועם מלמוד, בשער עצמי, העלה את ריינה ליתרון, 0:1. כארם זועבי, בשער בכורה בקבוצה הבוגרת, איזן לטובת הירושלמים בדקה ה-84.

מאמן ריינה, שרון מימר: "אני מאוכזב מאיבוד שתי הנקודות, כי זה משחק שהיינו צריכים לנצח. יצאנו פראיירים. שלטנו במגרש והגענו למספיק מצבים כדי להבקיע עוד שערים ולהכריע את המשחק. בסוף ספגנו שער בגלל חוסר ריכוז של כמה שניות".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "הכי חשוב שלא הפסדנו, למרות שלא שיחקנו טוב. כל נקודה היא חשובה. למרות שנקלענו לפיגור, השחקנים לא ויתרו, הפגינו אופי ועם קצת יותר מזל וריכוז בסיום, יכולנו גם לנצח".

היום (ראשון, 24/12) יושלם המחזור עם שני משחקים נוספים: מכבי פתח תקווה – מכבי תל אביב (שעה 20:00), הפועל חדרה – מכבי חיפה (שעה 20:30).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות