fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: ירושלים של בית"ר. סכנין ניצחה בבאר שבע

שער של ירדן שועה הכריע את הדרבי הירושלמי לטובת בית"ר שניצחה 0:1. מאמן הפועל: "במקום לנצח 0:4, גמרנו עם הפסד כואב". הפועל באר שבע כבר הובילה על בני סכנין, אבל האורחים מהצפון השלימו מהפך בדרך לניצחון, 1:2. איך הגיבו בבאר שבע להפסד?
הכריע את הדרבי הירושלמי. ירדן שועה צילום: אתר ערוץ הספורט

משחקי המחזור השביעי בליגת העל נמשכו עם שני מפגשים. המשחק הראשון היה הדרבי הירושלמי בין בית"ר ירושלים להפועל ירושלים. שתי הקבוצות פתחו רע את העונה וערב המפגש ביניהן שתיהן סגרו את הטבלה. בקרב התחתית הזה הייתה רגלם של הבית"רים על העליונה, בזכות שער של ירדן שועה בדקה ה-70, שהיה גם השער היחיד שהכריע את המשחק.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "באנו לעבוד. מבחינת כדורגל, לא הגיע לנו לנצח אבל מבחינת המחויבות של השחקנים והלחימה שלהם במגרש, כן הגיע לנו לנצח. אני מקווה שמהניצחון הזה נקבל ביטחון ונמשיך לצבור נקודות גם במשחקים הבאים. חבל רק שהדרבי היה מול יציעים ריקים. כדורגל ללא קהל, זה לא כדורגל".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "אם זה היה משחק כדורסל, היינו מנצחים ב-30 הפרש. זה היה המשחק הכי קל שלנו העונה, ומה שהיה חסר לנו זה פשוט לתת גול. עשינו במגרש מה שרצינו ופשוט נתנו להם מתנה. במקום לנצח 3 או 0:4, זה נגמר בהפסד כואב בדרבי. אם נמשיך לשחק ככה, בסוף, הדברים יסתדרו לנו".

בעקבות הניצחון טיפסה בית"ר ירושלים מעל לקו האדום, בעוד היריבה העירונית, הפועל, נותרה שקועה במקום האחרון.

 

הפועל באר שבע ממשיכה להתדרדר אחרי עוד הפסד, הפעם בבית לבני סכנין, 2:1. באר שבע עלתה ראשונה ליתרון משער של אילון אלמוג בדקה ה-36. התשובה, או יותר נכון, המהפך של סכנין הגיע במחצית השנייה. תחילה היה זה גבי גורי שבדקה ה-63 איזן ל-1:1, ובדקה ה-80 כבש סהר טאג'י את השער השני בדרך ל-1:2.

בשורות סכנין בלט עילאי אלמקייס, שרשם הופעת בכורה במשחק ליגה בישראל, אחרי קריירה שהתחיל בגיל צעיר, בגרמניה. אלמקייס נחשב לאחד הכישרונות המבטיחים של ישראל, אולם בשנים האחרונות חלה קצת דעיכה בקריירה. אולי עכשיו, כשהוא ייחשף שוב לקהל הישראלי, הוא יחזור לקדמת הבמה.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל בהפרש גבוה כי ייצרנו מספיק מצבים כדי לכבוש עוד שערים. בסופו של דבר, במחצית השנייה בגלל שתי טעויות שלנו, המשחק הוכרע. אנחנו עוברים תקופה כזאת לא פשוטה, אבל אני מאמין שנצא ממנה וזה יקרה רק כשנתחיל לנצח".

מאמן בני סכנין, סלובודן דראפיץ': "במחצית הראשונה זה היה יכול להיגמר בתבוסה, אבל במחצית השנייה התעשתנו והיינו לגמרי דומיננטיים במגרש. הגיע לנו לנצח. לשמחתי, התמזל מזלנו ומצאנו שחקן אמצע כמו עילאי אלמקייס שנלחם למען הקבוצה וגם הפגין יכולת נהדרת. אני שמח שהוא אתנו".

בעקבות ההפסד ירדה הפועל באר שבע למקום השביעי, בעוד סכנין התקדמה למקום השישי.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות