fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: השחקן הזר הכי טוב של מכבי חיפה עוזב

צ'ארון שרי, קפטן האלופה מכבי חיפה, עוזב להולנד בשל נסיבות אישיות. במשחק נגד מכבי נתניה, ערכה לו הקבוצה טקס פרידה מרגש. מכבי תל אביב ממשיכה לאבד נקודות בסיטונות והפער בינה למכבי חיפה עומד כעת על נקודה אחת בלבד. נקודה ראשונה למכבי פתח תקווה בעידן המאמן החדש
מודה ועוזב. צ'ארון שרי נפרד בדמעות ממכבי חיפה צילום: אתר מכבי חיפה

רק לפני שבועיים, הפער ביניהם עמד על 10 נקודות והיה נדמה שמכבי חיפה הרימה ידיים במאבק האליפות ומכבי תל אביב משייטת לה בבטחה לעבר התואר הנכסף. מאז, כשלה מכבי תל אביב בארבעה משחקים, בעוד מכבי חיפה דהרה קדימה עם רצף ניצחונות שהובילו לצמצום הפער לכדי נקודה אחת בלבד. המאבק על האליפות נפתח מחדש.

מכבי תל אביב שוב מעדה כשסיימה את משחק החוץ שלה נגד הפועל פתח תקווה בתיקו, 0:0.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "אנחנו חייבים להיות טובים יותר ולהבין איפה להשתפר. הגענו להמון מצבים ולא הבקענו. זה אחד מהימים האלה בכדורגל שלא משנה מה תעשה, הכדור לא נכנס. ידעתי שלא יהיה קל, אבל אני מאמין שכל עוד נייצר מצבים במשחקים, בסוף גם נבקיע וננצח. נסתכל על המשחק, ננתח ונשפר".

מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טסלפפה: "זה תיקו ששווה כמו ניצחון. יש פה חבר'ה צעירים ומחויבים שנתנו את הכל ואני שמח בשבילם ובשביל הקהל שדחף אותנו. הפועל פתח תקווה זו קבוצת ליגת העל עם היסטוריה מדהימה ועתיד מבטיח ועם קהל אדיר".

מכבי חיפה רשמה ניצחון ביתי מוחץ על מכבי נתניה, 0:4. למרות שליטה חיפאית מוחלטת במגרש, רק בדקה ה-38 היא הצליחה לפרוץ את שערה של נתניה רק בדקה ה-38, מרגלי דין דוד, 0:1. ענאן חלאילי, בשער נהדר, הכפיל את היתרון ל-0:2 בדקה ה-42. בדקה ה-64 השלים דין דוד צמד, כשהבקיע את השער השלישי לזכות מכבי חיפה, 0:3. פרנזי פיירו חתם את תוצאת המשחק עם שער רביעי בתוספת הזמן, 0:4.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "הלוואי והייתי יכול לעצור את הטיסה של צ'ארון שרי להולנד ולהשאיר אותו אצלנו. יום יבוא ואספר מה השחקן הזה עשה בשבילי מהרגע הראשון שהגעתי למכבי חיפה. בכל אימון הוא נותן כבוד ומעיר לשחקנים אחרים שרק מצייצים שיהיו בשקט. הוא מדבר איתי המון, גם דברים אישיים. יש לנו חיבור מדהים, אבל המשפחה היא מעל הכל. אני בטוח שהוא עוד יחזור אלינו. יש לנו שחקנים מדהימים שמוכיחים את עצמם כל פעם מחדש. לפני שבועיים, כשהיינו בפער של 10 נקודות, אמרתי לשחקנים שאם לא נוריד את הרגל מהגז, נצליח להדביק את הפער. אני מאוד מאמין בשחקנים ובשילוב של שחקנים צעירים לצד שחקנים ותיקים".

צ'ארון שרי: "אני מאוד מתרגש מכל האהבה אליי ומודה להנהלה ולאוהדים על כל מה שהם עשו בשבילי. אין לי מילים להודות להם. אתגעגע אליהם, זה בטוח, אבל אני בטוח שעוד אחזור כדי להשתתף בחגיגות האליפות. אני מאמין שמכבי חיפה יכולה לעשות את זה גם בלעדיי".

מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי: "לא ציפינו להפסד כזה, אבל זה חלק ממשחק כדורגל. המשחק היה שקול עד שספגנו את השער הראשון. אני פה כדי לתקן את הדברים ולהמשיך קדימה".

במשחק נוסף, נפרדו בני סכנין ומכבי פתח תקווה, בשוויון, 1:1. ניב יהושע ממכבי פתח תקווה הורחק בדקה ה-55, מה שלא מנע מקבוצתו לעלות ליתרון בדקה ה-60, משער שכבש המחליף, אריאל לוגסי. בסיל חורי השווה בדקה ה-65 ל-1:1.

מאמן סכנין, סלובודן דרפיץ': "חבל שלא ניצחנו, כי יכולנו לנצל את העובדה שמכבי פתח תקווה הייתה בעשרה שחקנים ולא עשינו את זה. הגענו להזדמנויות והחמצנו. השחקנים הצעירים פה עוד ילמדו איך לנצח גם במשחקים כאלה".

מאמן מכבי פתח תקווה, רן קוז'וק: "הגענו היום מחויבים לעצור את רצף ההפסדים וגם נקודה במשחק חוץ קשה נגד קבוצה ביתית מובהקת, זה בסדר. גם היינו בעשרה שחקנים, כך שהמשימה הייתה עוד יותר קשה. אני מאמין שמהנקודה הזאת שהשגנו נצא לדרך חדשה".

היום (שני, 22/1) יינעל המחזור במפגש חם בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים (שעה 20:00).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות