fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הפועל באר שבע ממשיכה להפגיז רביעיות, גיא צרפתי ונתניה נעצרו

הפועל באר שבע הביסה בבלומפילד את הפועל תל אביב, 0:4. בית"ר ירושלים גברה על הפועל חדרה, 0:3, בזכות שלושה בישולים של ירדן שועה. הפועל חיפה נדבקת לצמרת. הריצה של מכבי נתניה וגיא צרפתי נעצרה אצל הפועל פתח תקווה
השף הירושלמי. ירדן שועה מבית"ר ירושלים חוגג עוד 3 בישולים צילום: אתר בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים עשתה עוד צעד בדרך להשגת מטרתה – פלייאוף עליון, אחרי שגברה בחוץ על הפועל חדרה, 0:3. ירדן שועה שוב כיכב, גם אם לא כבש, בזכות 3 בישולים. הראשון היה בדקה ה-8 מכדור קרן לראשו של אדי גוטליב, שהמשיך בנגיחה פנימה, 0:1. השני הגיע בדקה ה-78, בהכנסת כדור עומק לעדי יונה, שחדר לרחבה, השכיב את השוער ומול שער חשוף גלגל לרשת, 0:2. השלישי היה בדקה ה-80, בשליחת כדור עומק ארוך שהותיר את המחליף מיירון ג'ורג', לבד מול השוער, שחלף על פניו והחדיר את הכדור פנימה, 0:3.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "היה לנו משחק מצוין, ולשם שינוי, הפעם מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה. ככה אנחנו צריכים להיראות. המטרה שלנו היא להיכנס לשישייה הראשונה בטבלה, ואני שמח שהיום התחלנו בזה. המטרה היא לעשות רצף של ניצחונות שיקרבו אותנו עוד יותר לעבר השגת היעד. ירדן שועה? הוא יכול להיות אחד השחקנים הכי טובים שיש היום בישראל".

מאמן חדרה, ניסו אביטן: "פתחנו רע את המשחק ובהמשך לא הלך לנו כלום. כל השחקנים הפגינו יכולת פחות מהממוצע שלהם וככה אין לנו הרבה סיכוי לנצח משחקים. בכל משחק צריך להילחם ולהיות מחויבים, ואם אין את זה, אין לנו מה למכור. אנחנו יודעים שצריך חיזוק וגם מחפשים להביא שחקנים איכותיים וטובים, למרות שבתקופה כזאת זה קשה".

הפועל חיפה שמרה על מקומה השלישי בטבלה אחרי ניצחון חוץ דחוק על מ. ס. אשדוד, 0:1, משער של תומר יוספי בדקה ה-30.

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "בימים הקשים האלה שעוברים על המדינה, הכדורגל נותן קצת שמחה וזה כיף גדול לנצח. היה חשוב לנו מאוד לשמור על המשכיות והשאיפה היא להגיע לפלייאוף העליון".

מאמן אשדוד, אלי לוי: "אם לא כובשים, בסוף סופגים. הפועל חיפה זו קבוצה מצוינת שבפעם אחת שפרצה את ההגנה שלנו, עשתה מזה גול. אנחנו לא מתייאשים מהמצב, בטח לא אני, ואני מקווה שעם חיזוק נכון, עוד נביא נקודות".

הפועל באר שבע ממשיכה להפציץ רביעיות. הפעם היא עשתה את זה באצטדיון בלומפילד, לרשתה של הפועל תל אביב.

מיגל ויטור פתח את מסכת השערים עם כיבוש בנגיחה בדקה ה-19. על סף סיוםהמחצית הראשונה ספג עומר סניור מתל אביב כרטיס אדום בגין עבירה קשה והורחק למקלחות. באר שבע ניצלה עד תום את יתרונה המספרי ועדן שמיר כבש בדקה ה-63 והעלה ל-0:2. רותם חטואל השלים את הניצחון עם צמד בדקות 67 ו-82.

מאמן באר שבע, אליניב ברדה: "כל מאמן וקבוצה עוברים משברים במהלך העונה, והחוכמה היא לדעת להתמודד מול מצבים כאלה, לתקן את הטעויות ולהיות חזקים. לקח לנו קצת זמן להתאזן, אבל הדברים התחברו ואני שמח על כך. אני רוצה שבאר שבע תמשיך להבקיע בקצב כזה ולספוג כמה שפחות. חשוב שנאסוף עכשיו את הנקודות שאיבדנו בסיבוב הראשון".

מאמן הפועל תל אביב, בורחה למה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד וברגע שספגנו את השער הראשון וגם הורחק לנו שחקן, זה הקשה עלינו. נצטרך לקום ביחד ולהראות שהפועל תל אביב זו קבוצה שאף פעם לא מוותרת".

הריצה של מכבי נתניה (4 ניצחונות רצופים) נקטעה באצטדיון המושבה במשחק נגד הפועל פתח תקווה. שובל גוזלן, שהגיע רק השבוע מהפועל חיפה, כבש כבר בהופעת הבכורה שלו במדי פתח תקווה כשנגח מתוך הרחבה את ה-0:1 בדקה ה-19. בדקה ה-42 נותרה נתניה בעשרה שחקנים לאחר שגלבוב ביצע עבירה גסה על שחקן מקומי והורחק בכרטיס אדום. בדקה ה-44, שחרר אבי ריקן כדור חופשי נהדר ומדויק מ-17 מ' לפינה העליונה והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון, 0:2. בדקה ה-73 נותרה נתניה בתשעה שחקנים לאחר שגם אואמו ספג כרטיס אדום והורחק.

מאמן נתניה, גיא צרפתי: "הגענו למצבים, אבל לא הבקענו וספגנו, זה הכדורגל. ידענו שיהיה פה קשה, ובתשעה שחקנים זה היה עוד יותר קשה. השחקנים השקיעו מאמץ אדיר ואין לי טענות. נקום ליום חדש ונמשיך קדימה".

מאמן פתח תקווה, עופר טסלפפה: "חיכינו לניצחון הזה הרבה זמן, אחרי תקופה קשה מאוד שעברנו. למרות זאת, השחקנים פה המשיכו לעבוד קשה ולא הורידו את הראש. שאפו להם ולקהל האדיר שדחף אותנו במשחק. יש פה מערכת שמאמינה בדרך ואני שמח שהצלחנו לעבור את זה. עשינו את זה נגד הקבוצה שנמצאת במומנטום הכי טוב בליגה וכל הכבוד לשחקנים".

המפגש בין הפועל ירושלים לבני סכנין, הסתיים בתיקו 0:0 משמים.

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "סכנין זו אחת הקבוצות הקשות בליגה. היה משחק שוויוני והתוצאה בהחלט משקפת".

מאמן סכנין, סלובודן דרפיץ': "ניסינו לקחת שלוש נקודות, אבל לא הלך. למרות הסגל המצומצם שיש לנו עקב פציעות, השחקנים נותנים את הכל וכל נקודה היא חשובה, בטח בטדי מול קבוצה כמו הפועל ירושלים".

היום (ראשון, 14/1) יערכו שני משחקים: מכבי בני ריינה – מכבי תל אביב (שעה 20:00) ומכבי חיפה – מכבי פתח תקווה (שעה 20:30).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות