fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: העונה טרם נפתחה, וכבר יש לנו מאמן מפוטר ראשון בליגת העל

מכבי תל אביב הודיעה למאמנה אייטור קראנקה על הפסקת ההתקשרות עמו, למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. המאמן, שכבר החל בבניית הסגל לעונה הקרובה, הופתע מהמהלך. בעלי מכבי תל אביב: "אנו מודים לו על תרומתו ומאחלים לו הצלחה בעתיד"
נגמר עוד לפני שהתחיל. המאמן אייטור קראנקה צילום: ויקיפדיה

העונה עוד לא התחילה, וההכנות טרם יצאו לדרך, אבל כבר יש לנו מאמן ראשון שמפוטר. המאמן הספרדי של מכבי תל אביב אייטור קראנקה, קיבל אמש הודעה על הפסקת עבודתו במועדון הצהוב.

לקראנקה חוזה לעונה נוספת, והוא כבר החל בבניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה, אבל ראשי המועדון העדיפו לשחררו כבר כעת ולמנות מאמן אחר. עם קראנקה יעזוב גם הצוות שהביא עמו: העוזר חואן פאבלו והאנליסט חואן טריחו.

הבעלים של מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר: "בשם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב אנו מודים למאמן אייטור קראנקה ולצוותו על מאמציהם ועל תרומתם למועדון. אייטור תמיד נהג ביושר ובמקצועיות ואנו מאחלים לו הצלחה בעתיד".

עלות המהלך, אגב, יעלה למכבי תל אביב כמיליון אירו.

קראנקה הגיע למכבי תל אביב באמצע העונה שעברה ותחתיו רשמה הקבוצה 9 ניצחונות, 7 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. מדובר על כ-60% הצלחה, שהוציאו את מכבי תל אביב ממאבק האליפות עוד לפני שלבי ההכרעה והיא גם הודחה מגביע המדינה.

כעת, התרכזו ראשי המועדון במציאת מאמן אחר, כשעל הפרק כנראה שוב מאמן זר.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות