fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגלני עבר התגייסו לטורניר הצדעה לתושבי היישובים המפונים

שלומי כהן, שחקנה של קבוצת ותיקי שלומי, שפעילותה הופסקה בעקבות המצב הביטחוני בגבול הצפון, ביקש לקיים טורניר כדורגל כדי לצאת מעט מהמתח ולחוש שוב את המגרש. שחקני עבר רבים נענו בשמחה לבקשה והתגייסו לטורניר מרגש
משתתפי הטורניר בתמונה משותפת למען שחרור החטופים צילום: באדיבות שלומי כהן

טורניר כדורגל מרגש בסימן הצדעה והוקרה לתושבי יישובים מדרום ומצפון הארץ שפונו מבתיהם, התקיים במגרש אתו"ס בחיפה בהשתתפות 3 קבוצות: נבחרת השלום והאחווה שהורכבה משחקני עבר, קבוצת ותיקי מכבי חיפה וקבוצת ותיקי שלומי.

לפני שריקת הפתיחה של הטורניר, נערך טקס הדלקת נרות חנוכה, עליו ניצח כוכב הכדורגל האגדי, ראובן עטר, שנשא את ברכת החג המסורתית, ודקת דומייה לזכרם של כל חללי צה"ל שנפלו במלחמה והאזרחים שנרצחו בטבח הנורא מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר.

מי שיזם את הטורניר היה שלומי כהן, שחקן בקבוצת הוותיקים של שלומי ותושב היישוב המפונה. כהן פנה אל מנהל קבוצת הוותיקים של מכבי חיפה אריה ברזילי, וזה נענה בחיוב.

כהן: "אנחנו כבר יותר מחודשיים ללא כדורגל, הספורט שהכי אהוב עלינו. הליגה מושבתת, נאסר עלינו להתאמן ביישוב בגלל קרבתו לגבול, חצי משחקני הקבוצה מגויסים לשירות מילואים ואחרים נמצאים עם המשפחות שלהם בבתי המלון אליהם פונו. התגעגענו מאוד לשגרה וגם לכדורגל ולכן יזמתי את הפנייה לקיום הטורניר, שמוציא אותנו קצת מהמצב המתוח שכולנו נמצאים בו מאז ה-7 באוקטובר".

לצד קבוצות הוותיקים של מכבי חיפה ושלומי, הצטרפה גם נבחרת השלום והאחווה בראשות יו"ר הקבוצה, יזם הנדל"ן ואיש העסקים רן אפרת והמאמן עובד קראוס. כוכב הקבוצה הוא שחקן העבר פיני בלילי.

על הקווים עמדו עודד בלוש, שחקן עבר בהפועל חיפה ואהרון גרשגורן ומשה סלקטר, שחקני עבר במכבי חיפה.

על הדשא התרוצצו לא מעט שחקני עבר מוכרים וידועים כמו: ראובן עטר, אלון חרזי, גוסטבו בוקולי, אברהם אבוקרט, יוסי ג'נח, צבר דניאל, היימן חלאילה ועוד רבים וטובים.

מארגני הטורניר ביקשו להודות לעיריית חיפה, לעמותת "יד עזר לחבר" בראשות המייסד והמנכ"ל שמעון סבג, וכמובן לקהל הרב שפקד את הטורניר ועודד את הקבוצות, שרובו היו שני משפחות מיישובים מצפון ודרום הארץ, שנמצאים בימים אלה בבתי מלון בחיפה.

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות