fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התאחדות 'אילת' בחרה את מצטייני השנה בספורט

התאחדות "אילת" הצדיעה לנציגיה וקיימה טקס מרגש במהלכו צוינו לשבח והועלו על נס הישגי הספורטאיות והספורטאים שעמדו על הפודיום והביאו כבוד רב במהלך 2023. כמיטב המסורת, נבחרו מצטייני השנה בקטגוריות השונות
הטובים ביותר בספורט. מצטייני התאחדות אילת צילום: גסטון קוריאל

הטקס השנתי של התאחדות 'אילת' נערך באולם "גולדה" בפתח תקווה. לטקס הגיעו כ-400 ספורטאים, מאמנים ובני משפחותיהם ובמעמד מנכ"ל משרד התרבות והספורט, כפיר כהן, מנכ"ל הועד האולימפי, גילי לוסטיג, ראשי איגודי 'אילת', המאמנים וכמובן הזוכים והזוכות ובני משפחותיהם.

הטקס נפתח בדקת דומיה לזכרם של כל נרצחי מאז ה-7 באוקטובר 2023, ובתקווה להחזרת החטופים. כמו כן, חולקו בכניסה לכלל האורחים סיכות סרט צהובות כסמל וסולידריות לתמיכה בחטופים הישראלים שבשבי החמאס.

במהלך הטקס צוינו לשבח מצטייני האיגודים השונים והועלו על נס הישגיהם הבינלאומיים המדהימים של הספורטאים במגוון הענפים. ספורטאי התאחדות 'אילת' האירו את במות הספורט המובילות בעולם וייצגו את מדינת ישראל בכבוד ובגאווה רבה וזאת באמצעות זכייה בכ-80 מדליות באליפויות עולם ואירופה.

בנוסף, כמיטב המסורת וכמדי שנה נבחרו ספורטאי השנה בקטגוריות השונות וזאת לאור הישגיהם הבינלאומיים.

להלן הזוכים:

ספורטאית השנה – פנינה ארונוב (ג'יו ג'יטסו).

ספורטאי השנה – רוח השם גורדון (אגרוף תאילנדי).

הספורטאית הצעירה של השנה – מיכל באלי (ג'יו ג'יטסו).

הספורטאי הצעיר של השנה – עמית בורנשטיין (ג'יו ג'יטסו).

מאמן השנה – פבל מוסין (סמבו).

מאמנת השנה – חנה פרבר (ספורט הריקוד).

בנוסף, בקטגוריית 'ספורטאי השנה במקצוע שאינו במשחקי העולם' – זכו בפרס הספורטאים מוניה הינו, אמיר אסעד ואוסייד גודה (שלושתם מענף הקיקבוקס).

אריק קפלן, נשיא התאחדות 'אילת': "המסורת שבקיום הטקס ממשיכה ואני גאה ללתת את ברכתי על ההישגים והכבוד שהביא הספורט הישראלי בכלל והספורט שאינו אולימפי בפרט למדינת ישראל בשנת 2023. רבים מענפי 'אילת' שולבו בשנים האחרונות במשחקים האולימפיים והדבר מוכיח כי הועד האולימפי הבינ"ל מכיר שהענפים שלנו ראויים, מעניינים והישגיים וזכאים להתייחסות בהתאם. אני קורא להפסיק את האפליה התקציבית כלפיהם".

"לקראת משחקי העולם שיערכו בשנה הבאה, השנה תהיה קריטית להשגת הקריטריונים להשתתפות במשלחת. בצד זאת, אאחל הצלחה והישגים לאחינו הספורטאים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024. אני מודה לכל חברי משפחת 'אילת' ומברך את ספורטיאנו, מאמניהם ובני משפחתם בשנה טובה יותר לספורט הישראלי ולמדינת ישראל ומאחל שנראה את כל אזרחינו שבים אלינו בשלום, לצד חזרתם בבריאות של חיילנו משדה הקרב".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות