fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם הכדורגלן היחיד ללא קבוצה שמככב במונדיאל יהפוך לשחקן היקר בעולם?

על פי פרסומים בספרד, הכוכב הפורטוגלי כרטיסטיאנו רונאלדו קיבל הצעה מקבוצה אל נאסר הסעודית להצטרף אליה תמורת חוזה של חצי מיליארד אירו לשנתיים וחצי. אם זה יקרה, יהפוך רונאלדו לשחקן היקר בעולם
האם הוא יהיה השחקן היקר בעולם? כריסטיאנו רונאלדו | צילום מסך

האם הכדורגלן היחיד במונדיאל שאין לו קבוצה הולך להיות השחקן היקר בעל השכר הגבוה בעולם. על פי דיווח מהעיתון הספרדי מארקה, קבוצת אל נאסר מערב הסעודית הציעה לכוכב הכדורגל הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו (37) הצעה מפתה: חוזה לשתי עונות וחצי בשכר עתק של חצי מיליארד אירו. על פי הדיווחים, רונאלדו צפוי להשתכר 200 מיליון אירו לעונה.

אם העסקה אכן תצא לפועל ובראשית חודש ינואר הקרוב ילבש רונאלדו את מדי קבוצתו הסעודית החדשה, הוא יהפוך לשחקן היקר בעולם, יותר מליונל מסי, קיליאן אמבפה וניימאר, שמככבים בקבוצת הפאר הצרפתית פריס סן ז'רמן.

אגב, העסקה לא כוללת מענק חתימה של קרוב ל-100 מיליון אירו ובונוסים על הישגים. וזה, עוד לפני התקשרויות צפויות מול נותני חסויות.

כזכור, לפני מספר שבועות הודיעה קבוצתו האחרונה של השחקן, מנצ'סטר יונייטד מאנגליה, על שחרורו. בהודעה המשותפת לא הייתה התייחסות לסיבה הפרידה, אבל ככל הנראה מדובר על החלטה שהתקבלה בעקבות ראיון שהעניק השחקן לכתב פירס מורגן, בו ביקר בצורה חריפה את התנהלות המועדון והיחס כלפיו מצד המאמן אריק טן האח.

רונאלדו גם מחזיק בהצעה מאחת הקבוצות מהליגה המקצוענית בארה"ב, שהייתה הופכת אותו לשחקן היקר ביותר בכל הזמנים, אולם מדובר על סכומים נמוכים מאלה שהציעו הסעודים.

שר הספורט של ערב הסעודית, הנסיך עבדול עזיז, התראיין ל-בי.בי.סי. וציין כי ישמח לראות את רונאלדו מככב בליגה המקומית בארצו. "רונאלדו ירים את הרמה של הליגה וגם יהווה מוקד משיכה ומודל עבור ילדים רבים בסעודיה", אמר הנסיך.

קבוצת אל נאסר נחשבת לאחת הקבוצות הטובות בערב הסעודית. למועדון רזומה של 9 אליפויות וכרגע היא מדורגת במקום השני בטבלה.

אם רונאלדו אכן יחתום באל נאסר, זו תהיה קבוצתו החמישית בקריירה אחרי ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ויובנטוס, והראשונה מחוץ לאירופה.

אגב, רונאלדו, שנמצא כעת בעיצומו של המונדיאל והוביל את חבריו לשלב רבע הגמר, הכחיש את הפרסומים ומקורביו סיפרו כי העדיפות הראשונה שלו היא למצוא קבוצה בכירה באירופה שתקלוט אותו להמשך העונה הנוכחית.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן* 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות