fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בול במטרה: נבחרת ישראל בחץ וקשת רשמה שיא היסטורי של זכייה במדליות באליפות אירופה

נבחרת ישראל בקליעה בחץ וקשת, השיגה 6 מדליות באליפות אירופה שנערכה בקרואטיה: 3 מדליות זהב ו-3 מדליות מכסף. אחד מחברי הנבחרת, איתי שני, הקדיש את הזכייה לחברו הטוב שנפל במלחמה בעזה
הישג היסטורי. נבחרת ישראל בחץ וקשת צילום: איגוד הקשתות

נבחרת ישראל בקליעה בחץ וקשת באולם, רשמה הישג היסטורי כשזכתה ב-6 מדליות באליפות אירופה שנערכה בקרואטיה.

את ההישג הטוב ביותר רשם הקשת שמאי ימרום (19), שסיים במקום הראשון בקטגורית קומפאונד לבוגרים וזכה במדליית הזהב היוקרתית.

ימרום: "אני שמח לפתוח ככה את העונה החדשה, עם זכיה במדליה בינלאומית ראשונה בבוגרים. אני גם שמח שסוף סוף אני מוכיח את הרמה שלי גם בבוגרים. אני עובר אימוני כושר ולמידה עם מאמן הנבחרת ריצ'רד פירסטמן, שמאפשרים לי להתעלות גם בתנאים קשים".

חברו לנבחרת, איתי שני, סיים במקום השני בקטגורית ריקרב וזכה במדליית כסף אחרי שהפסיד בגמר בתום קרב צמוד ומותח, 6:5, למאורו נספולי מאיטליה, סגן אלוף אולימפי באולימפיאדת טוקיו 2021 ובעל 6 מדליות באליפויות העולם. קודם לכן, גבר שני על יריבים מאיסלנד, מולדובה, הונגריה ואיטליה.

שני: "אני מאוד מרוצה מהרמה ומההתקדמות שלנו כנבחרת. נתנו תחרות טובה. אני מקדיש את המדליה לזכר חברי מבית הספר, רס"ר במיל' עמרי בן שחר ז"ל, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה".

4 מדליות נוספות השיגה הנבחרת בתחרות על גיל 21. רועי דרור זכה במדליית זהב בקטגורית ריקרב אחרי שניצח בגמר את חברו לנבחרת הישראלית, ניב פרנקל. יפתח הדר זכה במדליית כסף בקטגורית קומפאונד. הנבחרת עצמה, עם רועי דרור, ניב פרנקל ואורי רוזמרין ברלד, זכתה במקום הראשון ובמדליית זהב בקטגוריה הקבוצתית בריקרב. את הנבחרת ליוו המאמן ריצ'רד פריסטמן, מנכ"ל האיגוד גיא מצקין ופסיכולוג הנבחרת, סער גל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות