fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות צעירות: מה עשתה ישראל במחזור הפתיחה?

נבחרת ישראל הצעירה נהנתה מהרבה מזל וגם מיכולת גבוהה של השוער דניאל פרץ, שעצר שני פנדלים, כשחילצה מול האלופה המכהנת, נבחרת גרמניה תיקו מחמיא (1:1). המאמן גיא לוזון: "כל הקרדיט מגיע לשחקנים שהפגינו נחישות ולב ענק". כל הפרטים על אליפות אירופה לנבחרות צעירות שיצאה לדרך
שיהיה בהצלחה. נבחרת ישראל הצעירה צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה את משחקי יורו הצעירות 2023 בתיקו מחמיא נגד אלופת אירופה הנוכחית, גרמניה, 1:1.

הגרמנים שלטו ברוב דקות המשחק, הגיעו לאינספור מצבים, זכו בשני פנדלים, אבל נתקלו ביום מצוין של השוער הישראלי דניאל פרץ, שבמו ידיו מנע מהם ניצחון והעניק לנבחרת הלאומית שלנו נקודה יקרה.

כבר בדקה השלישית יכלה גרמניה לעלות ליתרון אחרי שזכתה בבעיטת עונשין מ-11 מ', אלא שהשוער דניאל פרץ זינק לפינה הנכונה ועצר את הכדור. בדקה ה-20 עלתה ישראל ליתרון מפתיע. אוסקר גלוך שלח כדור עומק ארוך לדור תורג'מן, שחדר לרחבה, היתל בבלם גרמני ובעט כדור מדויק לפינה הרחוקה, 0:1 לישראל. בדקה ה-28 הגרמנים השוו ל-1:1. בדקה ה-44 נחתה על ישראל צרה, כשעדן קארצב ספג כרטיס צהוב שני והורחק. ישראל עלתה למחצית השנייה כשהיא בעשרה שחקנים ועשתה הכל כדי שלא לספוג. היא הסתגרה בחלק האחורי, מיעטה לצאת קדימה ורק התפללה שהשופט ישרוק לסיום המשחק. בדקה ה-80 היא כמעט ושילמה על כך כשגרמניה זכתה בפנדל נוסף. אלא שגם הפעם, דניאל פרץ עמר בפרץ, הימר על הפינה הנכונה והדף את הכדור.

המאמן גיא לוזון: "אין ספק שכל הקרדיט מגיע לשחקנים. כל אחד מהם נתן את כל כולו במגרש ואני גאה בהם. הם עשו אותי מאושר וריגשו מדינה שלמה. לא באנו לפה כדי להתגונן ולשחק על תיקו, אלא כדי לנצח ולנסות לעשות פה משהו גדול. אני מרוצה מהנחישות של השחקנים, מהמשמעת ומהתשוקה. שיחקנו עם לב ענק והראנו הרבה אופי ואמונה. השוער דניאל פרץ נתן משחק ענק ולדעתי הוא השוער הטוב ביותר בעולם בגילאים האלה. כעת אנחנו עם הפנים למשחק הבא נגד אנגליה".

השוער דניאל פרץ, שהצטיין במשחק כשהדף שני פנדלים, סיכם: "זאת פעם ראשונה שאני עוצר שני פנדלים במשחק אחד, אבל הנקודה הזאת הושגה לא רק בזכותי אלא בזכות כל מי ששיחק. גם בעשרה שחקנים עשינו מאמץ אדיר ואני גאה להיות בנבחרת הזו. מי שמאמין לא מפחד ואנחנו מאמינים בעצמנו".

במשחקי יורו הצעירות משתתפות 16 קבוצות שחולקו ל-4 בתים. המשחקים מתקיימים בשיטת ליגה בת סיבוב אחד, בסיומן, שתי הנבחרות שתסיימנה בשני המקומות הראשונים מעפילות לשלב הבא.

נבחרת ישראל שובצה לבית קשה במיוחד עם גרמניה, אלופת אירופה הנוכחית, אנגליה וצ'כיה.

ביום ראשון הקרוב (25/6) בשעה 19:00 תפגוש ישראל את אנגליה שניצחה במחזור הפתיחה את צ'כיה, 0:2. ביום רביעי (28/6) תתמודד ישראל נגד צ'כיה, גם כן בשעה 19:00. כל המשחקים מועברים בשידור ישיר בערוץ כאן 11.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות