fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלו הספורטאים הישראלים שצורפו לקבוצה ויזה במשחקים האולימפיים והפראלימפיים, פריז 2024

השחיין הפראלימפי מארק מליאר ולוחמת הטאקוונדו האולימפית אבישג סמברג, נבחרו לייצג את ישראל בסגל Team Visa
לוחמת הטאקוונדו, אבישג סמברג (משמאל), בזירה צילום: יח"צ

חברת ויזה, חברה עולמית מובילה בתשלומים דיגיטליים, חשפה את שמותיהם של הספורטאים הישראלים שייקחו חלק בנבחרת Team Visa: השחיין הפראלימפי מארק מליאר ולוחמת הטאקוונדו האולימפית, אבישג סמברג. מחברת ויזה נמסר כי הם גאים להיות שותפים במשחקים האולימפיים והפראלימפיים כ-40 שנה. החברה גם נותנת החסות העולמית הראשונה של הוועד הפראלימפי הבינלאומי (IPC) ומאז 2002 מעניקה חסות לכל המשחקים הפראלימפיים.

ספורטאי Team Visa נבחרו בזכות סיפור המסע האישי שעשו לקראת משחקים האולימפיים והפראלימפיים, הישגיהם בעולם הספורט ומעורבותם בקהילה.

"כנותנת החסות הוותיקה ביותר למשחקים האולימפיים והפראלימפיים, ויזה מצפה בכיליון עיניים לפריז 2024" , אמר גרי לסקי, מנכ"ל ויזה בישראל, "אנו נרגשים לצרף את השחיין הפראלימפי, מארק מליאר ולוחמת הטאקוונדו האולימפית, אבישג סמברג ל-Team Visa, לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים שיתקיימו בפריז 2024. מארק ואבישג הם שני מודלים ייחודיים לחיקוי, ומסעם האישי מקרין על חתירתם למצוינות. אנו מאחלים להם הצלחה רבה במשחקים האולימפיים והפראלימפיים ובמסע המצפה להם. כולנו נרגשים לתמוך בהם בזמן שהם מגשימים את חלומותיהם בפריז".

אבישג סמברג: "אני מרגישה כבוד גדול עם הצטרפותי לקבוצה מיוחדת כמו Team Visa. אני רוצה להודות לחברת ויזה על שבחרו בי להיות חלק מהנבחרת, ונרגשת להתחיל את שיתוף הפעולה".

מארק מליאר: "אני שמח להצטרף ל-Team Visa. הכבוד גדול עוד יותר עבורי בשל הסיבה שבזכותה נבחרתי. אני מאוד שמח שחברה כה גדולה בחרה לתמוך גם בספורטאים פראלימפיים, בנוסף לאולימפיים, ומקווה לייצגם בצורה הטובה ביותר".

השחיין הפראלימפי, מארק מיליאר
צילום: יח"צ

Team Visa

מאז ראשיתה בשנת 2000, תכנית זו קידמה כבר מעל ל-600 שאיפות של ספורטאים במשחקים האולימפיים והפראלימפיים, באמצעות הכלים, המשאבים והתמיכה לה הם זקוקים על מנת לשגשג בתחומם.

הכירו את Team Visa בישראל

  • מארק מליאר (שחיין פראלימפי)

מליאר (24) התחרה במשחקים הפראלימפיים לראשונה בשנת 2020, בהם ייצג את ישראל וקטף שתי מדליות זהב; במשחים ל-200 מטר מעורב אישי ול-400 מטר חופשי, תוך קביעת שיא עולמי חדש בשניהם. בנוסף, זכה במדליית ארד במשחה ל-100 מטר שחיית גב.

  • אבישג סמברג (טאקוונדו)

סמברג (23) התחרתה במשחקים האולימפיים בטוקיו, בהם זכתה במקום השלישי בקטגוריית משקל 49 ק"ג וקיבלה מדליית ארד. בגיל 19, סמברג היא הישראלית הצעירה ביותר שקיבלה מדליה אולימפית. לאחרונה, התחרתה באליפות אירופה 2022, בה זכתה במדליית כסף (לקטגוריית משקל 49 ק"ג).

אודות ויזה

חברת ויזה היא מובילה עולמית בתעשיית התשלומים הדיגיטליים, המשרתת ומחברת עסקאות בין צרכנים, סוחרים, מוסדות פיננסיים וגופים ממשלתיים, ביותר מ-200 מדינות ואזורים. משימתנו היא לחבר את העולם דרך רשת התשלום החדשנית, הנוחה, האמינה והבטוחה ביותר, המאפשרת ללקוחות פרטיים, עסקים וכלכלות לשגשג. אנו מאמינים שכלכלות הכוללות את כולם בכל מקום, מרוממות את כולם בכל מקום ורואים בגישה זו כבסיס לעתיד של תנועת הכסף.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות