fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 4 חודשי נדודים: קבוצת הכדורסל של נהריה חוזרת לשחק בביתה

עירוני נהריה מהליגה הלאומית, נאלצה מתחילת העונה לקיים את משחקיה "הביתיים" באולם רוממה בחיפה. למרות הגזרה החמה בגבול הצפון, הותר לה לחזור לשחק בנהריה. היו"ר צביאל רובין: "האוהדים שלנו מתגעגעים לראות את הקבוצה"
חוזרים הביתה. אוהדי עירוני נהריה צילום: אדריאן הרבשטיין

אם לא יקרה משהו דרמטי בגבול הצפון, קבוצת הכדורסל של עירוני נהריה מהליגה הלאומית, תקיים היום (שני, 5/2) את משחק הבית הראשון שלה העונה באולמה הביתי בעין שרה, כשתארח את מכבי רחובות.

מאז החלה מתקפת הטרור של ארגון חמאס ופתיחת המלחמה ב-7 באוקטובר ולנוכח המצב הביטחוני בגבול הצפון בעקבות הצטרפות ארגון הטרור חיזבאללה למערכה, נאלצה עירוני נהריה לקיים את משחקיה חוץ לעיר, באולם רוממה בחיפה. אין ספק שאיבוד הביתיות הוביל לפגיעה מקצועית בקבוצה, שבתחילת העונה הצהירה על הצבת יעד להתמודד על העלייה לליגת העל וכעת, בתום 10 מחזורים היא מדורגת במקום התשיעי עם 15 נקודות ומאזן של 5 ניצחונות ו-5 הפסדים.

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "אני מקווה שלא ישתנה דבר ביממה הקרובה ונוכל לחזור לשחק בנהריה, באולם הביתי שלנו ומול האוהדים שלנו שבטוח מתגעגעים לקבוצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות