fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולימפיאדת פריס: הנבחרת הצעירה של ישראל בכדורגל הוגרלה נגד פרגוואי, מאלי ואלופת אסיה

אחרי 48 שנים, נבחרת ישראל בכדורגל חוזרת למשחקים האולימפיים. המאמן גיא לוזון: "אני נרגש מאוד מהמעמד ומחכה בקצור רוח לתחילת המשחקים"
טבלת הבתים למשחקים האולימפיים צילום: רויטרס

הגרלת הבתים בכדורגל לאולימפיאדת פריס 2024, נערכה אמש בפריס, בה נקבע כי הנבחרת הצעירה של ישראל תשחק בבית ב', יחד עם נבחרות פרגוואי, מאלי והנבחרת שתזכה באליפות אסיה (האליפות טרם התקיימה).

מאמן הנבחרת גיא לוזון: "הגרלה מרגשת מאוד. אני יכול לומר שהלחץ שהייתי בו לפני ההגרלה, זה לא לחץ שאני חווה ביום יום וגם לא במשחקים. אנחנו ממש מחכים ומצפים לתחילת האולימפיאדה. אני מכיר את נבחרת פרגוואי, זו נבחרת שצפיתי ועקבתי אחריה בטורניר הדרום אמריקאי. מדובר על נבחרת חזקה שהדיחה את נבחרת ברזיל ושיחקה בצורה יוצאת מן הכלל מול נבחרת ארגנטינה. את נבחרת מאלי אני לא מכיר ומסקרן יהיה לראות מי תהיה הנבחרת שתצטרף לבית שלנו מאסיה. אני מבטיח שעד תחילת הטורניר נלמד את שאר הנבחרות היריבות כדי לבוא מוכנים לכל משחק. אני יכול גם להבטיח שנבוא בראש מורם מול כל נבחרת ונעשה את המקסימום כדי לייצג את מדינת ישראל בצורה הטובה ביותר. מרגש אותי מאוד להיות הנבחרת הישראלית הראשונה שחוזרת לאולימפיאדה מאז שנת 1976 ומשתתפת בטורניר גדול. אנחנו יודעים את גודל האחריות ונבוא במיטבנו. כרגע אני מתרכז בבניית הסגל, בהכנות ולמידת הנבחרות היריבות.

הנבחרות שכבר הבטיחו את השתתפותן באולימפיאדת פריס, מלבד נבחרת ישראל את הנבחרות הבאות: צרפת, ספרד, אוקראינה, ארגנטינה, פרגאווי, מרוקו, מצרים, מאלי, ניו זילנד, ארצות הברית והרפובליקה הדומיניקנית.

עוד נקבעו מועדי המפגשים. ישראל תפתח את המשחקים האולימפיים במפגש נגד נבחרת מאלי ב-24/7 באצטדיון פארק דה פראנס. המשחק השני יערך ב-27/7, גם הוא באצטדיון פארק דה פראנס. המשחק השלישי יתקיים ב-30/7 בעיר נאנט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות