fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרחק נקודה אחת מהמקום הראשון

כדורעף ליגת העל - נשים: נשות הפועל קרית אתא ניצחו בחוץ את ק.ק תל אביב. ביום שישי, מחכה להן משחק בית קשה מול מכבי אשדוד, והן ינסו להמשיך במסלול הניצחונות
קרית אתא כדורעף נשים: שחר רוזנר, ליה קסטרו וסווטלנה שוונסקה | צילום: ישראל רחום, הפועל עירוני קרית אתא
קרית אתא כדורעף נשים: שחר רוזנר, ליה קסטרו וסווטלנה שוונסקה | צילום: ישראל רחום, הפועל עירוני קרית אתא

אחרי שנחה במחזור הקודם, קבוצת כדורעף הנשים הפועל קרית אתא חוזרת למסלול המשחקים ולניצחונות. הקבוצה של גיא שמאי, שניצחה ביום שישי בחוץ את ק.ק תל אביב 3:0 (25:17, 25:19, 25:19), רחוקה כעת נקודה בלבד מהמובילה הפועל כפר סבא, לה משחק חסר, שיושלם מחר (18:30) מול נצרת.

ק.ק תל אביב, שחסרה את המוסרת דראגנה ברקוביץ', נותרה חמישית בליגה. הברזילאיות של קרית אתא – ז'וסארה סילבה עם 18 נקודות (5 קיל בלוקס ואייס) וליה קסטרו עם 12 – הובילו את הקבוצה בהתקפה. לק.ק תל אביב: ולנטינה וידוטו האיטלקייה סיימה עם 14.

מאמן קרית אתא, גיא שמאי: "אני שמח מאוד מהיכולת של הקבוצה במשחק. לשחק בתל אביב זה אף פעם לא קל. היה חשוב לנו לחזור ליכולת הטובה שאפיינה אותנו במרבית העונה ובהחלט עשינו זאת. אין ספק שהניצחון הזה חשוב מאוד להמשך העונה". ביום שישי, מצפה לקבוצה משחק קשה מאוד נגד אשדוד. שמאי: "אשדוד התחזקה בפגרה עם שחקנית זרה ששיחקה בשנים האחרונות בליגות החזקות ביותר באירופה. אני מזמין מכאן את הקהל הנפלא שלנו להגיע ולעזור לקבוצה לצלוח את המשחק הזה עם ניצחון נוסף".

גם לאחר הניצחון המשכנע קרית אתא נותרה במקום השני, אחרי שהפועל כפר סבא ניצחה גם היא, אבל בקרית אתא יכולים להיות מרוצים מהמגמה של הניצחונות והיכולת עד כה העונה.

ביום שישי, 13:30, הפועל קרית אתא תארח באולם בגן הרצל את מכבי אשדוד מהחלק העליון בטבלה במשחק לא קל. השחקניות של גיא שמאי ינסו להמשיך באותה היכולת לעבר ניצחון נוסף.

אדוה זינובר, שחקנית הקבוצה, אמרה לקראת המשחק נגד אשדוד: "אנחנו מתכוננות למשחק קשה מאוד. מכבי אשדוד קבוצה מצוינת. מאז המשחק הקודם בין שתי הקבוצות, כשניצחנו באשדוד 3:2, דברים השתנו שם והן התחזקו, אבל אנחנו לא מסתכלות עליהן וצריכות לעשות מה שאנחנו יודעות. אני מאמינה בקבוצה שלנו. יש לנו קבוצה נהדרת ומגובשת שעד עכשיו מפתיעה ומקווה שכך זה יימשך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות