fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעצרו של החשוד ברצח אשתו הוארך בפעם הרביעית

השופטת בדיון היום: "החשד הולך ומתחזק". מעצרו של מקסים טל החשוד ברצח אשתו מריה בדקירות סכין הוארך עד יום ראשון
ביקשה להיפרד ממנו. מקסים ומריה טל | צילום: דף הפייסבוק
ביקשה להיפרד ממנו. מקסים ומריה טל | צילום: דף הפייסבוק

בית משפט השלום בקריות האריך היום, שני, בשישה ימים נוספים את מעצרו של מקסים טל, החשוד ברצח אשתו מריה בדירתם בקרית ביאליק. זוהי הארכת המעצר הרביעית של טל ובמהלכה אמורה המשטרה לבצע פעולות חקירה נוספות.

לפני כשלושה שבועות נמצאה מריה טל ללא רוח חיים בביתה בקרית ביאליק, לאחר שבעלה הזעיק את כוחות ההצלה בטענה ששמה קץ לחייה. אולם ממצאים בשטח העלו חשד, כי מדובר ברצח ומאז נמצא הבעל במעצר ונחקר על ידי צוות חקירה מיוחד. הבעל טען לאורך כל החקירות שאשתו שמה קץ לחייה וכי הוא זה אשר ביקש להתגרש ממנה. עם זאת, ממצאים פורנזיים שהתגלו על ידי אנשי הזיהוי הפלילי בנוסף על שלל ראיות לכאורה וסתירות בעדותו של הבעל, מחזקים את הערכת חוקרי המשטרה כי טל רצח את אשתו באמצעות סכין.

במהלך הדיון בבית משפט השלום קריות אמר נציג המשטרה, כי מתחזק החשד לעבירת רצח. "בשל ממצאים שונים בזירה ובעדויות נוספות, שלא ניתן להרחיב עליהם", אמר נציג המשטרה.

תיק החקירה מלווה על ידי פרקליטה מפרקליטות המחוז שמבקשת לבצע השלמות חקירה נוספות אשר יבססו את החשד לעבירת רצח, גם בלי הודאתו המפורשת של הבעל. ממקורות המקורבים לחקירה נמסר, כי המכון הפתולוגי העביר דוח ראשוני השולל את האפשרות שמריה שמה קץ לחייה. כעת ממתינים החוקרים והפרקליטות לדוח הסופי שגם ישמש זרז להגשת הצהרת תובע וכתב אישום נגד הבעל. "חוות הדעת מחזקת את החשד נגדו", אמר החוקר בהתייחסו לדוח של המכון הפתולוגי.

סנגורו הבעל, חזר על הטענה כי מרשו חף מפשע. הוא ציין כי חוקרי המשטרה מכניסים מדובבים לתא שבו הוא עצור על מנת לנסות ולהוציא ממנו הודאה שתפליל אותו. השופטת, איילת השחר ביטון פרלה, ציינה: "החשד הולך ומתחזק" והורתה על הארכת מעצרו.

עוד אביעד חייט - צילום יחצ
עוד אביעד חייט | צילום: יח"צ

עו"ד אביעד חייט, המייצג את משפחתה של מריה טל, מסר לאחר הדיון: "בתי המשפט מאריכים מעצרים על בסיס ראיות בלבד. בתי המשפט לא מעניקים שום משמעות לרעשי רקע שמגיעים מהדלפות מתוזמנות ותכנים בזויים ומקוממים שנמסרים לתקשורת על ידי מי שעושים הכל כדי להסיט מסדר היום את העבירה החמורה שבוצעה על ידי בשר מבשרם. נמשיך לפעול בכל המישורים ובכל הכלים החוקיים העומדים לרשותנו עד שהצדק ייעשה כדי מיצוי הדין עם החשוד".

כל הפרטים הידועים עד כה ושהותרו לפרסום

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות