fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מחר זה יהיה הילד של כולנו"

בעקבות מותו של ילד בן 10 מהעיר יבנה שנפל אל מותו, פנה ראש עיריית קרית ביאליק למנהלי בתי הספר בעיר: "שוחחו עם התלמידים, כדי למנוע קורבנות נוספים של חרם ונידוי"
צילום אילוסטרציה: Pixabay
צילום אילוסטרציה: Pixabay

בעקבות המקרה הנורא, שבו ילד בן 10 מהעיר יבנה נפל אל מותו, אף כי נסיבות המקרה טרם הובהרו עד תום, תופעת החרם וההצקה ממנה סובלים תלמידים רבים עלתה שוב לסדר היום. ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, סבור, כי מערכת החינוך לא עושה די, כדי למנוע הישנות מקרים אלו, לכן הוא פנה למנהלי בתי הספר בעיר: "לכם, המנהלים, המורים ובעיקר ההורים, הדמויות המרכזיות בחיי הילדים, היכולת המיטבית להסביר להם כמה הרסנית יכולה להיות החרמת ילד, איזה פצע היא פוערת בליבו, איזו צלקת יישא עמו כל ימי חייו לאורך השנים. פנו אליי הורים, שסיפרו לי על חרם מאורגן נגד ילדיהם, על הסבל שנגרם לילדיהם ולהם ועל הכאב שמלווה אותם. מקרים אלה לא נתנו לי מנוח והדירו שינה מעיניי. לנגד עיניי ראיתי את ילדיי ונחרדתי כי זאת יכולה להיות גם מנת חלקם".

דוקורסקי ביקש לפנות את הזמן במערכת השעות ולשוחח עם התלמידים, כדי למנוע פגיעה בילדים נוספים, שעלולים להיות קורבנות של חרם ונידוי. " דברו איתם, הסבירו להם מה התנהגות מחרימה עלולה לגרום למוחרם ומה היא תעשה לכם כהורים, מורים ומנהלים. היום זה הילד האחר שיוחרם – מחר, חלילה, זה יהיה הילד של כל אחד מאיתנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות