fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלא תפלו ברשת: כך תבצעו רכישה בטוחה ברשתות החברתיות

בימים האחרונים הופצו ברשתות החברתיות, פרסומים המציעים לרכוש מוצרים ומזוודות של סמסונייט במחירים אפסיים ולא הגיוניים. פרסומים אלה התגלו בלתי אמינים ועשויים להוביל לאתרים זדוניים, לגניבות והונאות. בעקבות כך, החליט המותג הבינלאומי לספק כמה עצות שימושיות כיצד לא ליפול ברשת בכירי סמסונייט מעניקים לצרכן הישראלי מספר טיפים חשובים לרכישה בטוחה ברשתות החברתיות.
אל תתפתו מהר מדי צילום: יח"צ

שימו לב שלא טיפלו ברשת. המותג הבינלאומי סמסונייט מעניק לקראת עונת הנסיעות מספר טיפים ועצות לרכישה בטוחה ברשתות החברתיות. זאת, לאחר שבימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות, פרסומים המציעים לרכוש מוצרים ומזוודות של חברת סמסונייט (Samsonite), במחירים מגוחכים ממש. כמובן שפרסומים אלה לא יצאו מטעם המותג הבינלאומי. לאחר בדיקה התגלה שפרסומים אלו לא רק שהיו בלתי אמינים אלא כאלה שעשויים להוביל לאתרים זדוניים, לגניבות והונאות.

חברת סמסונייט הבינלאומית, בעלת שם ומוניטין רב, המשווקת את מוצריה בישראל באופן בלעדי באמצעות קבוצת רולטיים בע"מ הודיעה כי היא אינה עומדת מאחורי הפרסומים ובכיריה אף מעניקים לצרכן הישראלי מספר טיפים חשובים לרכישה בטוחה ברשתות החברתיות:

– אם מחיר המוצר נראה זול יתר על המידה, ייתכן וזו רמאות או הונאה – בדקו זאת!

– בדקו את הפרטים של מי שמוכר לכם ודרגת האמינות שלו באתר הקניות.

– בדקו תגובות וביקורות.

– – אין מתנות חינם – שימו לב שילא ינסו למשוך אתכם באמצעות מבצעי רכישה אטרקטיביים או מפוברקים, או מתנות חינם

– וודאו שהאתר ממנו ברצונך לרכוש מוצרים – מאובטח כראוי!

– תבקשו אחריות על המוצרים שאתם רוכשים

– עדיף לרכוש מותגים אך ורק בנקודותהמכירה הרשמיות של המותג – כך תדעו שלא מדובר במותג מזוייף.

– היו זהירים עם פרטיותכם – אף פעם אל תספקו פרטים אישיים, מספר כרטיס אשראי או פרטים אחרים לאתרים בהם אינכם בטוחים לחלוטין.

לדברי ירדן וקס, מנכ"ל סמסונייט ישראל: "הזהירות היא המפתח לרכישה בטוחה ברשת. באפשרותכם להתייעץ איתנו לפני שאתם מבצעים רכישה של סמסונייט ברשת. בטלפון 03-9297025 בין השעות 9:00-16:00 או בוואטסאפ 054-6696060 – אל תיקחו סיכונים מיותרים".

* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות