fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת מוקד אמון רכשה את מנויי מוקד שחף טכנולוגיות

חברת המוקד והטכנולוגיות הוותיקה מתפתחת ומגיעה כעת גם לאזור הצפון. המוקד הקיים ימשיך לספק שירותים ללקוחות, שיעברו לקבל שירות תחת המטרייה של מוקד אמון
שירות גם בצפון. מוקד אמון צילום: יח"צ

קבוצת מוקד אמון, חברת המוקד והסיור המובילה בישראל, מתרחבת ומגיעה לאזור הצפון. זאת לאחר שרכשה את מנויי מוקד שחף טכנולוגיות ומיגון מבצעי בע"מ, הממוקם בחיפה. בכך, תגדיל החברה בצורה משמעותית את קהל לקוחותיה.

המוקד של שחף טכנולוגיות סיפק שירותים לכל אזור הצפון וימשיך לעשות זאת בניהולו של הבעלים שחף חיו, תחת המטרייה של מוקד אמון שאיחדה את המוקד לתוכה, בעוד הלקוחות הקיימים קיבלו על כך הודעה מבעוד מועד.

כל זאת מתוך ראייה כי חיפה המתפתחת מהווה מוקד אסטרטגי חשוב עבור קבוצת מוקד אמון. בחברה אומרים כי זוהי רק יריית הפתיחה שלה בצפון וישנה כוונה להתרחב ולהתפתח באזור במגוון שירותים נוספים בעולמות האבטחה, המוקד, הסיור, הטכנולוגיה ועוד. נציין, שרק לאחרונה נכנסה מוקד אמון לשוק המערכות לניטור כלי רכב.

קבוצת "מוקד אמון" נוסדה בשנת 1981 ומורכבת משלוש חטיבות: חטיבת המוקד והטכנולוגיות, חטיבת האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שרותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות טכנולוגיות, שירותי אבטחה ושמירה ושירותי ניקיון לעסקים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות