fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המייסד היהודי של חברת ההנעלה הבינלאומית, זכה בתואר איש השנה על פועלו למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים

מייקל גרינברג, נשיא ומייסד  סקצ'רס העולמית זכה בתואר איש השנה מטעם FN-Footwear News, לאחר שהקרן בבעלותו גייסה יותר מ 24 מיליון דולר לבניית קמפוס לצעירים עם צרכים מיוחדים. הפרס הוענק לו על ידי מרתה סטיוארט בטקס שנערך בניו יורק, שבו הפתיע בנוכחותו הראפר סנופ דוג
מייקל גרינברג מקבל את הפרס ממרתה סטיוארט וסנופ דוג צילום: יח"צ

מייקל גרינברג, נשיא ומייסד שותף בחברת ההנעלה מהמצליחות בעולם: סקצ'רס, אותה הוא מנהל לצד אביו המייסד והמנכ"ל רוברט גרינברג, זכה בימים אלו בתואר "איש השנה" מטעם FN-FOOTWEAR NEWS. התואר הוענק בעיר ניו יורק, בטקס חגיגי עטור כוכבים שכלל מאות מוזמנים. את התואר העניקה לו מרתה סטיוארט והפתיע בנוכחותו הראפר סנופ דוג, שניהם פריזנטורים של המותג סקצ'רס.

את התואר איש השנה קיבל גרינברג על פועלו למען חינוך וקידום ילדים עם צרכים מיוחדים. קרן סקצ'רס וידידות שהקים לפני 15 שנה גייסה עד כה למעלה מ-24 מיליון דולר והייתה שותפה בולטת ומרכזית בגיוס כספים לבניית קמפוס לצעירים עם צרכים מיוחדים ובנייתו על שטח של 3.25 דונם, בהשקעה של 55 מיליון דולר.

גיוס הכספים נערך בין היתר באמצעות צעדת ידידות לגיוס צדקה – Friendship Walk שנערכת בכל שנה ואליה מגייסים סקצ'רס את הכוכבים שצועדים יחד עם המותג. השנה השתתפו בצעדה: ברוק בורק ואמנדה קלוטס, כמו גם אייקון הטלוויזיה של שנות ה-90, מיסטר T. הצעדה יצאה ממזח מנהטן ביץ' ב- L.A וגרינברג פתח את הצעדה בדברי תודה לאלפי המשתתפים ונותני החסות שנרתמו למאמץ.

גרינברג נשא דברים ואמר: "הצמיחה של חברת סקצ'רס ב-31 שנים האחרונות היא סיפור שמאחוריו יש אנשים רבים. שום דבר אינו מושג לבד על אי בודד, זו עבודת צוות. המנטור וההשראה שלי הוא אבא שלי, רוברט. התשוקה שלו, דרכי ההתמודדות שלו, הוא גורם לאנשים לעקוב אחר מעשיו ולהאמין במה שהוא אומר ולהאמין בו. הוא השראה אמיתית עבורי וממנו קיבלתי השראה למוסר עבודה ורצון להצליח".

"זה יהיה בית ספר שמוקדש למתן סיוע והכוונה לחיים לילדים עם צרכים מיוחדים", הוסיף גרינברג, "כאשר ילד עם צרכים מיוחדים מסיים תיכון, יש מעט מאוד היצע עבורו מהמדינה. הקמפוס החדש יספק הכשרה מקצועית, עבודה ויעניק את הכלים להיכנס לעולם העבודה ולמצוא את התשוקות ומטרות לכל החיים. זה הולך לחולל מהפכה בחינוך".

על רווחי החברה סיפר גרינברג: "בשלושת הרבעונים הראשונים של 2023, המותג סקצ'רס הניב מכירות של 6.04 מיליארד דולר, עלייה של 8.5 אחוזים מהתקופה המקבילה לפני שנה. הייתה לנו את השנה החזקה ביותר בהיסטוריה של החברה. אנחנו גאים בזה והיעד הוא להגיע לרף 10 מיליארד דולר עד 2026".

גם בישראל רשם המותג סקצ'רס צמיחה משמעותית עם 23 סניפים ו-400 משווקים ונקודות מכירה. בשנה הקרובה צפויים להיפתח 3 סניפים נוספים בישראל.

השנה, סקצ'רס עשתה קפיצה משמעותית כשנכנסה לקטגוריות הספורט המקצועי בכדורגל ובכדורסל והודיעה על מינויים של שגרירים חדשים: החלוץ המוביל בכדורגל הארי קיין מקבוצת באיירן מינכן ובכדורסל, ג'וליוס רנדל מהניו יורק ניקס וטרנס מאן מהלוס אנג'לס קליפרס. גרינברג ציין את הכניסה לקטגוריות אלו כשאמר: "זוהי גולת הכותרת והמצפן שלנו. זה הכיוון אליו הולכת החברה".

לשנת 2024 שעומדת בפתח, רמז גרינברג שהוא מתכנן עוד יוזמות גדולות, כולל פרסומת שמושכת תשומת לב עבור סופרבול. "סקצ'רס הוא מותג שנוגע בכל תחומי החיים, אז אני באמת מאמין שהשמיים הם הגבול", אמר.

סקצ'רס ישראל מציע מגוון רחב של מוצרי לייף סטייל ופרפורמנס – נעליים לנשים, גברים וילדים  לכל גיל בכל סגנון, מסניקרס ליום יום ועד לנעלי ספורט מקצועיות מצוידות בטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, עם דגש על נוחות בלתי מתפשרת, איכות ועמידות. בנוסף לנעליים סקצ'רס מציעה גם ביגוד ספורט לנשים וגברים, אקססוריז ועוד.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות