fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיזם החדש של רשת גלי במאבק להשבת החטופים

רשת גלי השיקה שרוכים צהובים בעלות של 10 שקלים, כשכל ההכנסות עוברות למטה משפחות החטופים, כחלק מהתגייסותה למאבק למען החזרתם הביתה. נזכיר, כי קודם לכן, תרמה החברה מאות זוגות נעליים למשפחות שפונו מבתיהם
תמיכה במאבק להשבת החטופים. צילום: דור שרון

שרוך הסאטן הצהוב הפך במלחמת "חרבות ברזל" לסמל המאבק לשחרור החטופים שנלקחו לשבי החמאס בעזה, בשבת השחורה של השביעי באוקטובר.

רשת גלי ממשיכה לתרום למען מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, בכדי להשאיר את שחרורם והחזרתם הביתה בראש סדר העדיפויות. במסגרת זו, השיקה חברת גלי שרוכים צהובים, בכל סניפיה, כאות הזדהות עם צבע המאבק. עלות השרוכים לצרכן: 10 ש"ח – כאשר כל ההכנסות קודש למטה המשפחות החטופים ותחת הסיסמא: צועדים ביחד, איתכם ולמענכם:

לצד השרוכים, הרשת תחלק ללא עלות מגנטים עם הסיסמא- BringTheHomeNow , # מחכיםלכםבביתעכשיו – אותם ניתן למגנט לרכב, בבית ובכל מקום אשר יזכיר לכולנו מה המטרה החשובה באמת.

עד כה, תרמה רשת גלי תרמה אלפי זוגות נעליים ופריטים משלימים למשפחות, חיילים וחיילות הנמצאים בחזית ושאופים להמשיך להתגייס ללחימה עד שכולם ישובו הביתה.

לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בקבוצת בריל, המפעילה את רשת גלי: "אירועי השבת השחורה השאירו אותנו כמו את כל עם ישראל המומים וכואבים ואנו בקבוצת בריל מגויסים לעשות כל מה שאפשר כדי לתמוך בתושבי העוטף ומשפחות החטופים. שרוכי הנעליים הצהובים נועדו להזכיר לכולנו שעם השמחה על חזרתם של חלק מהחטופים עדיין יש בשבי בעזה חטופים בכל הגילאים וכולם ללא יוצא מן הכלל צריכים לחזור הביתה עכשיו".

"ברגע זה ממש מוחזקים בשבי חטופים חפים מפשע, תינוקות, ילדים, הורים, אחיות, אחים, קשישים, חיילים, חיילות, אהובים על ידי מאות משפחות שנכלאו לסיוט הזה בעל כורחם. כל שנייה חשובה וכאזרחים חובתנו להתגייס למשימה החשובה כדי לוודא ביחד שלא ישכחו אף אחד ולו לרגע".

חברת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והייתה לרשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי נמצאת בבעלות קבוצת בריל והיא מונה 70 סניפים בכל רחבי הארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות