fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החברה הישראלית שמשתפת פעולה עם קבוצת הפורמולה באליפות העולם במרוצי מכוניות

חברת שמיר אופטיקה מקיבוץ שמיר שבצפון הארץ, חידשה את השותפות עם קבוצת הפורמולה BWT Alpine F1 Team שמשתתפת באליפות העולם למרוצי מכוניות. מנכ"ל החברה: "השותפות עם קבוצת הפורמולה, מאפשרת לנו לפרוץ גבולות, לפתח מוצרים פורצי דרך ולהגשים את התשוקה לחדשנות"
גישה לטכנולוגיה מובילה. קבוצת פורמולה צילום: יח"צ

חברת שמיר אופטיקה, המפתחת עדשות אופטיות מובילה בעולם וחלק מקבוצת EssilorLuxottica, חידשה את ההסכם עם קבוצת F1 Team BWT Alpine ותמשיך להיות שותפתה בתחום האופטיקה. המשך שיתוף הפעולה מאפשר לקבוצת F1 Team BWT Alpine גישה לטכנולוגיה מובילה בעולם בתחום העדשות האופטיות, ומסמן מחויבות של שני הצדדים להמשך השותפות המוצלחת שהחלה לפני כ-3 שנים.

קבוצת F1 Team BWT Alpine הכניסה לשימוש מספר יוזמות וטכנולוגיות שפותחו במעבדות הראייה של שמיר. חברת האופטיקה, מקיבוץ שמיר שבגליל העליון, מהווה מרכיב חיוני בהערכת הצרכים הייחודיים של הקבוצה לביצועי ראייה מתקדמים על הכביש, בהתאמת עדשות מדויקות לנהגי המרוצים לצורך ראייה מיטבית על מסלול המרוצים ובאספקת ציוד בטיחות מתקדם.

כתוצאה משיתוף הפעולה המקצועי בין אלפין לשמיר אופטיקה, בשנה החולפת שמיר השיקה את עדשות SHAMIR DRIVER INTELLIGENCE™. מדובר בעדשות ייעודיות לנהיגה, שפותחו בהליך מתמשך של מחקר ופיתוח אינטנסיבי, שכלל בין היתר אינספור מדידות באמצעות אלמנטים של AI, בדיקות ותהליך תשאול של נהגי מרוצים ונהגים רגילים וניתוח הממצאים באמצעות ביג-דאטה.

עדשות אלו מספקות שדה ראייה רחב וברור במיוחד וניגודיות צבע משופרת, עוזרות לנהגים להסתגל לשינויים באור, מפחיתות עייפות עינית ומשפרות את זמן התגובה, מה שמוביל לביצועים משופרים על הכביש.

דיויד גנדרי, סמנכ"ל ומנהל מסחר ראשי בקבוצת F1 Team BWT Alpine וסמנכ"ל תקשורת המותג Alpine: "אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם שמיר, שותפינו להרחבת הגבולות הטכנולוגיים, ומצפים להמשך העבודה המשותפת הכוללת מצוינות בתחום הראייה ופתרונות מתקדמים".

יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה: "אנו גאים להמשיך את השותפות שלנו עם קבוצת F1 Team BWT Alpine ומצפים להמשיך ולפתח יכולות טובות עוד יותר בתחום הראייה יחד עם הקבוצה. שיתוף הפעולה המתמשך שלנו מאפשר לשמיר לפרוץ גבולות, לפתח מוצרים פורצי דרך ולהגשים את התשוקה לחדשנות. השותפות הנפלאה, במיוחד בתחום שבו ביצועים הם חזות הכל וכל 0.1% יכול להכריע את הכף, משתלבת עם החזון של שמיר – שהוא שיפור איכות החיים על ידי שיפור יכולות הראייה".

זוהר קצמן, סמנכ"ל טכנולוגיה בשמיר אופטיקה: "המהנדסים שלנו נרגשים להמשיך לעבוד עם BWT Alpine F1 Team. זהו שיתוף פעולה שמצית את הדמיון שלנו ומעורר חדשנות לצד יצירתיות. המשימה שלנו היא לספק יכולת ראייה מושלמת בכל התנאים, להתאים פתרונות ראייה אישיים לשותפים שלנו ב-Alpine F1 ולשפר את הביצועים והבטיחות של הקבוצה – גם בתנאים הקיצוניים של תחרות פורמולה 1. מדובר בשותפות דו-כיוונית, מכיוון שהנתונים שנאספים מחברי הקבוצה מנותחים ומשתלבים במאגר הנתונים שלנו שמוביל בסופו של דבר לפיתוח עדשות מדויקות יותר, ביניהן Driver Intelligence™".

אודות שמיר אופטיקה

שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ הוקמה בשנת 1972 ומאז בנתה לעצמה מוניטין עולמי כמומחית בתחום פיתוח וייצור עדשות. היא נמנית על עשר החברות המובילות בעולם בתחומה. החברה מפעילה מרכז מחקר ופיתוח חדשני ופורץ דרך במטה החברה בקיבוץ שמיר שבגליל העליון. כיום מעסיקה החברה כ־2,500 עובדים ב-23 אתרים וחברות בת בישראל וברחבי העולם, 19 מתוכם הם אתרי ייצור. בשנת 2021 הכריזה שמיר על שותפות חדשה עם קבוצת מרוצי הפורמולה BWT Alpine F1 Team. בשנת 2022 הצטרפה שמיר ישראל לקבוצת אסילור לוקסוטיקה.

אודות F1 Team BWT Alpine

קבוצת Team F1 BWT Alpine מתמודדת באליפות העולם בפורמולה 1 בהובלת הנהגים Esteban Ocon ו-Pierre Gasly. בעונה האחרונה הקבוצה סיימה במקום השישי כשהמטרה היא להשיג התקדמות בדירוג בעונת המרוצים של שנת 2024.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות