fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירות חדש בכללית: הזמנת תרופות און ליין לאיסוף עצמי או במשלוח עד הבית

כללית חוסכת ממטופליה את הסיכון להיחשף לנגיף הקורונה עם הפעלתו של שירות חדש: הזמנת תרופות און ליין לאיסוף עצמי או במשלוח עד הבית. בשלב הראשון פועל השירות בכמה מרפאות והוא יורחב למרפאות נוספות
שירות תרופות עד הבית. צוות בית מרקחת הרמן | צילום: דוברות כללית
שירות תרופות עד הבית. צוות בית מרקחת הרמן | צילום: דוברות כללית

שירות נוסף המותאם למציאות הקורונה מופעל על ידי כללית בימים אלה: שירות הזמנת תרופות און ליין לאיסוף עצמי או לקבלתו במשלוח עד הבית.

השירות החדש משלים מסלולי שירות שפיתחה כללית במטרה לחסוך מהמטופל הגעה למרפאה ולהקל עליו, בימים רגילים ובוודאי בתקופת הקורונה. מסלולי השירות כוללים: קבלת מרשמים מהרופא במהלך שיחת טלפון או בווידיאו צ'אט או על ידי חידוש מרשמים קבועים באמצעות האפליקציה או באתר ושידור המרשמים וירטואלית למחשבי בתי המרקחת.

השירות החדש – של הזמנת תרופות און ליין לאיסוף עצמי או לקבלתו במשלוח עד הבית- מהווה נדבך נוסף בסגירת מעגל אספקת התרופות למטופל, שכן ניתן לבצע את ההזמנה של התרופות הנדרשות על ידי כניסה לאזור האישי באתר כללית או דרך אפליקציית כללית.

התשלום מתבצע באמצעות הוראה לחיוב (בילינג) עליה חתום המטופל. כאשר המארז מוכן, נשלחת ללקוח הודעה שהמארז מוכן לאיסוף. מדובר בשירות הניתן בחינם ומיועד לבני 18 ומעלה, הורה יכול להזמין עבור ילדו. כללית מתחייבת להכנת המארז עד 72 שעות, לא כולל סופי שבוע.

בשלב ראשון, יופעלו עמדות איסוף במרפאת איינשטיין ברמת אלמוגי חיפה, במרפאת הרמן בקריות ומרפאת נהריה יועצת, והחל ממחר, שני, השירות יחל לפעול גם ביקנעם עמק השלום. השירות יינתן למטופלים שיבחרו באיסוף מנקודות אלו, ללא קשר להשתייכותם למרפאה. המטופל או נציג מטעמו אוסף את המארז ללא צורך להשתהות בבית המרקחת להכנת התרופות וביצוע תשלום בעבורן, כך שהשירות נוח ומפחית חשש להידבקות.

מנהלת הרוקחות במחוז, אירנה מלנבסקי, מציינת כי בתוך זמן קצר יגדל מספר בתי המרקחת שיבצעו את הכנת מארזי התרופות ותורחב הפרישה, כך שיהיה מגוון גדול בהרבה לבחירה של נקודת האיסוף. כמו כן, מתוכנן בהמשך שירות שילוח מארזי התרופות המטופל לבית, מעבר לפעילות ההתנדבותית המתקיימת כיום.

יצוין, כי לאחרונה הקימה כללית מחלקת קורונה ייעודית בקהילה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות