fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: פעוטה ננעלה ברכב מונע

מתנדבי ארגון ידידים חילצו פעוטה שננעלה בשגגה ברכב כשהמנוע פועל והתברר כי דלתות הרכב ננעלו בשגגה
מפתח מכונית. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

פעוטה חולצה היום (רביעי) מרכב ברחוב קדיש לוז בקרית מוצקין כשמנוע הרכב פועל. היא חולצה על ידי מתנדבי ארגון ידידים שהוזעקו למקום.

מוקדם יותר היום התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה שננעלה ברכב בשגגה לעיני אביה. אליחי דיין, אחראי מתנדבי סניף קרית מוצקין וצבי שולשטיין כונן הסניף, נענו לקריאה והגיעו למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

שולטיין סיפר: "כשקיבלתי את הקריאה הייתי בנסיעה עם אמבולנס של מד"א שברשותי. קיבלתי אישור מהמוקד ויצאתי במהירות לחלץ. במקום היו כוחות של כיבוי אש שהמתינו עם האבא ליד הרכב עד שנגיע. הגעתי עם אליחי ובזריזות פתחנו את הרכב וחילצנו את הילדה. התברר שהרכב ננעל כשהוא מונע כשהאבא עמד לצידו בחוץ. על אף מזג האוויר החם, בזכות ההיענות המהירה, הילדה חולצה כשהיא בריאה ושלמה".

בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ "כלל מפתח" ולהקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר  1230 מכל טלפון.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות