fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעתה אפשר לקבל תרופות מרשם של כללית גם בסופר פארם ברחוב העצמאות בקרית אתא ובאח"י אילת

בשורה למבוטחי כללית בקריות: עוד שני סניפים של סופר פארם, בנוסף לסניף שבקריון - בקרית אתא ובקרית חיים - חתמו על הסכם קונסיגנציה עם הקופה ומספקים תרופות מרשם בהשתתפות עצמית
מערך קבלת תרופות המרשם בקריות הורחב | צילום: shutterstock
מערך קבלת תרופות המרשם בקריות הורחב | צילום: shutterstock

כללית הרחיבה את מערך שירות בתי המרקחת מטעמה, ומעתה אפשר לקבל תרופות מרשם, בהשתתפות עצמית, גם בסניפי סופר פארם בשדרות העצמאות במרכז קרית אתא וגם בשדרות אח"י אילת בקרית חיים. כללית חתמה על הסכם קונסיגנציה עם שני סניפים אלה, במטרה לשפר את הנגישות לשירות הרוקחי בקריות, בעיקר בימים אלה.

מעתה, בנוסף לשירות קבלת התרופות בבתי המרקחת של כללית בכל מרפאת אם בכל שכונה ובסניף סופר פארם בקריון, הפועל בהסכם עימה זה שנים רבות, אפשר לקבל אותן גם בסופר פארם בשדרות העצמאות בקרית אתא ובשדרות אח"י אילת בקרית חיים.

במסגרת שירות זה יכולים מבוטחי כללית לקבל בסניפים שבהסכם תרופות מרשם בהשתתפות עצמית, כמו בבתי המרקחת במרפאות כללית, כאשר המרשם מועבר לסניפי סופר פארם באופן דיגיטלי. ההסכם מאפשר גם קבלת שירות עד שעות הערב המאוחרות וגם בסופי שבוע.

תרופות גם עם שליח ובאיסוף עצמי

מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי רונן נודלמן, מסר, כי כללית פועלת להנגשת שירות אספקת תרופות, הרחבת הזמינות וצמצום הצורך בהגעה לבתי המרקחת, כמתבקש בימים אלה של מגיפת הקורונה. לדבריו, בקריות פועלים זה זמן רב מספר בתי מרקחת במרפאות משעת בוקר מוקדמת ועד שעות הערב המאוחרות.

נודלמן: "בנוסף, כדי להקל על המבוטחים, הנהגנו אפשרות לזמן תור לבית המרקחת במרפאות ולקבל הודעה על מיקום בתור, וכן מתבצעת אספקת תרופות קבועות למספר חודשים. בעקבות משבר הקורונה והרצון לאפשר קבלת תרופות, תוך צמצום מספר הביקורים הפיזיים מחשש להידבקות, אנו מפעילים שירות חדש, שבו ניתן להזמין באתר או באפליקציית כללית את מארז התרופות ולבצע בעבורן תשלום מרחוק. האיסוף נעשה באופן עצמאי או על ידי שליח מבית המרקחת הרמן, שם מכינים את המארזים. השירות ניתן לכללך מבוטחי כללית מכל המרפאות. זהו כמובן שירות שמתווסף לשירות הרגיל של קבלת תרופות מכל בית מרקחת שלנו או בהסכם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות